חשיבות הייעוץ הזוגי

חשיבות הייעוץ הזוגי

יש המון קשיים שיכולים להתעורר במהלך מערכת יחסים: עבודה, אירועים קשים, ילדים ועוד המון דברים שלוקחים מאיתנו זמן ואנרגיה רבה. מה עושים כדי לשפר את המצב? איך מחזירים את התשוקה?

משפרים את המצב

במהלך חיינו יהיו לנו אינספור מערכות יחסים, חלקן יותר עמוקות ומתמשכות והאחרות חולפות. שמירה על מערכת יחסים בריאה ומספקת אינה תהליך חלק והאחריות על הבעיות העלולות לצוץ בזוגיות אינה מוטלת רק על צד אחד. יועצי זוגיות מציעים הדרכה ותמיכה כדי להעצים את הזוגיות, לשפר יחסים משפחתיים ולמצוא פתרון לחסימות ולמשברים, דבר שיכול להיות מועיל ומרפא. אם אתם שוקלים קריירה כיועצי זוגיות, כדאי לכם לחשוב על קורס ייעוץ זוגי.
קונפליקטים הם חלק נורמאלי המלווה כל אינטראקציה חברתית והוא קיים כמעט בכל מערכת יחסים שיש לנו. אנחנו יכולים להביע חילוקי דעות, לריב ולהתווכח ובלי כוונה לפגוע במערכת היחסים. אבל לעיתים, מקור הקונפליקט הוא לחץ מתמשך בזוגיות או שיקוף של סוגיות עמוקות יותר שצריך לטפל בהם כדי לחזור לחיים רגועים וטובים. ניווט בין הבעיות האלו לאחר אירוע קשה שפגע באמון הזוג יכול להיות קשה וכמעט בלתי אפשרי ללא עזרה חיצונית.
אנשים רבים רואים את העזרה החיצונית כדרך למתן הדרכה ותמיכה די לדעת להתמודד עם בעיות במערכת היחסים.

צעד ראשון

אם אתם מרגישים שהייעוץ זורם לכם בדם ואתם כמהים לעזור לאנשים עם מערכת היחסים הזוגית שלהם, כדי לכם לחשוב לקחת צעד ולפתח את הקריירה שלכם כיועצים זוגיים.
במכללת עידן ההורות, תוכלו להגשים את החלום שלכם וללמוד את כל הדברים החשובים ביותר בנושא. אם אתם עסוקים רוב היום ואינכם נמצאים בבית, תוכלו להירשם ללימודי קורס ייעוץ זוגי אונליין וללמוד את כל התכנים החשובים גם מהבית.
המרצים במכללה עידן ההורות הם מטפלים בעלי תואר שני בטיפול וכל אחד מהם מגיע עם ניסיון עשיר מאוד בתחום. המסלול במכללה הוא בן תשעה חודשים, כלומר 23 מפגשים פרונטליים – תוך זמן קצר תצאו עם ידע רב שיעזור לכם להתפתח. לכל סטודנט יהיה מנחה, והמסלול שלו יכלול סופרויז'ן המקנה עבורכם עשרה מפגשים אישיים יחד עם המנחה שלכם.

מה לומדים?

מכללת עידן ההורות ידועה כמכללה מצוינת לכל אותם המחפשים לפתח את הכישורים הרגשיים והחברתיים שלהם. קורס נוסף שאולי כבר שמעתם עליו הוא קורס הדרכת הורים, להורים שמחפשים דרכים שונות לשיפור היחסים המשפחתיים שלהם.
בקורס הייעוץ הזוגי תלמדו את מטרות הייעוץ, רקעי תוכני ורגשי לזוגיות, על סוגי התמיכה שקיימים וכמובן על ההבדל שקיים בין תמיכה לבין ייעוץ. הקורס יעשה הבחנה בין הייעוץ לטיפול, לאימון – איך מבחינים ביניהם?
הנושאים במכללה רחבים ומעניינים מאוד, וזה מדהים שתוך תקופה קצרה כל כך תקבלו ידע רחב כמו פה. נושאים נוספים הם המודלים והגישות שקיימות בתפיסה המגדרית ואיך הן משפיעות עלינו, ההבחנה בין הקושי האישי שלנו לבין הקושי הזוגי – איך אנחנו כיועצים צריכים להתבונן על מי שיושב מולנו ולהבין מאיפה נובע הקושי? נלמד  טכניקות התערבות מהצד שלנו לשינוי התקשורת הזוגית, לנהל משברים אישיים וזוגיים ולהבין כיצד הם משפיעים על הזוגיות, התמודדות נכונה עם מצבי חירום ועוד המון פרקים חשובים שבלעדיהם לא ניתן לדעת לייעץ.

אנחנו יודעים שכולם רוצים להיות מאושרים במהלך מערכת היחסים שלהם וכמה חשוב לעשות הכל בזמן המתאים. אנחנו ממליצים לכם להירשם ולקחת על עצמכם את התהליך של הלימודים, לעבור פריצת דרך וללמוד איך למצוא הגשמה ואושר לכל זוג.
מכללת עידן ההורות המתמחה ביחסים מזמינה אתכם להצטרף לקורסים נוספים, כמו קורס ייעוץ שינה לילדים שלא אוהבים את הרעיון, או קורס הדרכת הורים אונליין שמזמין אתכם ללמוד את כל יסודות ההורות החשובים ביותר, כדי לשמור על מערכת יחסים חיובית וטובה עם הילדים שלכם והכל בעזרת הורות חיובית.

כבר מאות אנשים למדו בקורס הכשרת יועצים זוגיים ובינינו? היועצים הטובים ביותר יוצאים מהמכללה הזאת. עזרו לאנשים לשנות ולהשתנות כדי לא לוותר על מערכת היחסים שלהם בשנייה, אלא לעבוד קשה אחד בשביל השני כדי לשמור ולהחזיר את הניצוץ ההתחלתי שלהם. זה טוב לילדים שלהם אבל במיוחד טוב אחד בשביל השני – תנו לאהבה שלכם לנצח הכל.