ACANA ה-מזון לכלב או לחתול שלך מזון טבעי? זה אנחנו

 ACANA ה-מזון לכלב או לחתול שלך

מזון טבעי? זה אנחנו

אקאנה- טבעיות היא שם המשחק

כשמדברים על מזון איכותי וטבעי, אקאנה, המזון הפופולרי ביותר בעולם עבור כלבים וחתולים ניצב בראשית הרשימה. בשונה ממרבית מוצרי המזון לכלבים וחתולים אשר בדרך כלל אינם עשויים רק מרכיבים טבעיים, אקאנה שמה לה למטרה את האיכות שבטבע, ועל כן מוצרי אקאנה עשויים רק ממקורות טבעיים: בשר, עופות ודגי בר. הרכב המזון משולב בצורה שתזין את הכלב או החתול שלך בצורה מקסימלית.

אקאנה- מזון תואם ביולוגית

בעבר, כלבים וחתולים הוזנו והתקיימו על ידי אכילה בטבע. אך עם אקאנה, הכלב או החתול שלך לא צריכים להתרוצץ בטבע ולתור אחר דברי מאכל מזינים. מזון אקאנה נחשב כמזון מותאם ביולוגית המבוסס על תזונה אותה כלבים וחתולים צריכים לאכול מטבעם, בלבד, וללא תוספת רכיבים שאינם רצויים. מזון תואם ביולוגית מבחינת חברת אקאנה כולל עושר תזונתי, טריות ומגוון של בשרי ציד עבור כלבים. כלל החומרים מגיעים ממקורם הטבעי היישר למטבחי החברה.

אקאנה- יתרונות

אקאנה, אחד ממזונות הכלבים והחתולים המשובחים ביותר המכבדים כל חנות חיות השמה לנגד עיניה את טובתם ובריאותם של החיות. הטבע עבור חברת אקאנה מהווה מודל לחיקוי תוך שמירה מלאה והיצמדות לחוקי הטבע, עוד מאז קמה החברה. במזון אקאנה הן לכלבים והן לחתולים ישנם יתרונות רבים ומשמעותיים מאוד, כמו:

עושר של בשר וחלבונים– מזון אקאנה מכיל כמות בשר גבוהה בהשוואה לכמות הקיימת בדרך כלל במזונות רגילים של כלבים או חתולים, העומדת על 75 אחוזים.

בשר טרי, ובשפע– אין כמו בשר טרי, גם מבחינת הטעם וגם מבחינת ההזנה המושלמת אותה הוא מספק לכלב או לחתול. הבשר של מזון ACANA  הינו טרי במחציתו, ומספק טעם נהדר שכל כלב או חתול מחבבים.

מגוון סוגי בשר טרי– אקאנה מודעת להנאת הכלב או החתול ממגוון סוגי בשר טרי ולכן אינה עושה שימוש בסוג אחד לבדו, אלא במגוון סוגים מזינים וערבים: עוף השייך לגידולי חופש, בשר מגידול חווה, דגי אוקיינוס ואגם וכן ביצי חופש, והכל מסופק על ידי ספק מקומי מתוך טריות מלאה.

תזונת ציד זה אנחנו– בעבר, הטבע היה פתרון מושלם לכל הצרכים התזונתיים של כל כלב או חתול, באמצעות ציד חיות בר, כיום, עם מזון אקאנה לכלבים וחתולים, כל תזונת הציד לה זקוקים הכלבים והחתולים נמצאים במקום אחד ובמרחק נגיעה- מזון אקאנה הכולל חלקים של בשר טרף שלם: בשר שריר, חלקים פנימיים וסחוס. אלה, מעניקים לכלב או לחתל שלך את כל מה שהוא צריך כאילו זה עתה סיים ארוחה דשנה במרחבי הטבע.

פחמימות? בהגבלה– מזון אקאנה אינו מכיל כמות פחמימות גבוהה, ובמקומן הינו מכיל ירקות ופירות טריים ושלמים בעלי ערך גליקמי נמוך.