שואבי אבק: בני הבית החדשים

שואבי אבק: בני הבית החדשים

לא משנה באיזה מזג אוויר, לא משנה באיזו עונה, לא משנה באיזו כמות אורחים מדובר – כשיש בבית שואבי אבק איכותיים, כל אתגר הופך לאפשרי

צריך לומר את האמת – ניקיון הבית יכולה להיות מטלה די מייגעת. אמנם יש הרבה מאוד מכשירים שמנסים להקל על החיים, אבל כשזה מגיע לניקיון, נדמה שנדרש לשנס מותניים ופשוט להתחיל, אחרת יש סיכוי שהדחיינות תגבר ושוב הניקיון יידחה למועד בלתי ידוע.

מן העבר השני, בשנים האחרונות צצו כפטריות אחרי הגשם "חברים" חדשים, שיכולים לגרום לכך שהבית יהיה נקי, גם בין שטיפה אחת לאחרת. מדובר, כמובן, על שואבי אבק. בין אם מדובר על שואבי אבק רובוטיים, שואבי אבק בעלי זרוע מתכווננת שנוחה לתפעול או שואבי אבק מהדור הישן, שמחוברים לכבל חשמלי – יש תחושה שאחרי שנים שנזנחו בקרן זווית, פתאום שואבי האבק חוזרים למרכז הבמה בכל עולם הניקיון, ויש לזה סיבה טובה.

האמת היא שאי אפשר להתפלא על העניין. אחרי הכל, שואבי אבק קיבלו צורה חדשנית ועדכנית, הפכו להיות צבעוניים, מציעים פונקציות חדשות דוגמת שאיבה ושטיפה והרשימה עוד ארוכה. כל אלו הופכים שואבי אבק לחלק בלתי נפרד מהיום יום בבתים רבים.

שואבי אבק – משנים את שגרת הניקיון בבית

"אחרי כל ארוחה אני שואבת את כל הבית, וככה הכל נשאר נקי ומצוחצח", מספרת מור, אמא ל-3 ילדים מראשון לציון. "הילדים שלי מאוד קטנים, ולכן אחרי כל ארוחה הבית היה נראה מלוכלך מאוד והיה צריך לשטוף את הרצפה. אחרי שחברה שלי סיפרה לי על שואבי אבק מתקדמים שיכולים לתת מענה לעניין, החלטתי לשנות כיוון. קניתי שואב אבק איכותי ומתקדם ומאז אחרי כל ארוחה אני פשוט שואבת – את הרצפה, את הכסאות, את השאריות. אחרי פחות מ-10 דקות הכל נקי, כמו חדש. בלי מאמץ ובלי השקעה מיותרת. זה פשוט עולם אחר ואני ממליצה בחום על השיטה הזו".

מור היא לא היחידה. בבתים רבים מערכת שואבי אבק מוטמעת בקירות, כך שבכל נקודה ניתן לחבר את השואב ופשוט לנקות בקלות וביעילות. בדרך הזו שואבי אבק לא תופסים מקום מיותר, וניתנים לתפעול בקלות מכל נקודה בבית. עובדה זו מאפשרת גם לילדים להפעיל את שואבי אבק בקלות, וכך להיות אחראיים על הסדר והניקיון בחדרים שלהם.

שינויי מזג האוויר, אירועי האובך הרבים שמתרחשים בישראל, הבנייה המרובה, הסביבה המדברית – כל אלו מובילים להבנה שהאבק כאן כדי להישאר. במקום להשתעבד לניקיונות, זה הזמן לבחור אחד מבין שואבי אבק החדשניים שמוצעים כיום בחנויות החשמל וברשתות השונות. לא משנה איזה מבין שואבי אבק תבחרו, סביר מאוד להניח שבקרוב מאוד סדר היום שלכם יהפוך להיות פנוי הרבה יותר, שכן את עבודות הניקיון השוטפות יעשו שואבי אבק.