מה חשוב לדעת על שאיבת שומן בתל אביב?

Doctor working with laptop computer at her office

מה חשוב לדעת על שאיבת שומן בתל אביב?

לשומן יש מספר תפקידים חשובים מאוד בגוף האדם. הם מרפדים את האיברים הפנימיים בכך מספקים להם הגנה, מעניקים לגוף אנרגיה בשעת מחסור, מפרישים הורמונים חיוניים והם אפילו לוקחים חלק בהעברת אותות עצביים. הבעיה היא שמצבורי שומן במקומות מסוימים נתפשים כפגם אסתטי, ולפעמים גם פעילות גופנית מאומצת ותזונה נכונה לא מצליחות לתקן את המצב. במקרים אלה מומלצת שאיבת השומן. בתל אביב תמצאו כירורגים פלסטיים רבים שמציעים ניתוח זה, וכאן בעמוד תמצאו מידע אודות ההליך הכירורגי והמלצות לבחירה נכונה של מנתח.

למי מתאימה שאיבת שומן בתל אביב?

כדאי לדעת שכמות תאי השומן בגוף הינה קבועה. למעשה, רוב תאי השומן של האדם קיימים כבר ברגע הלידה, וישנה עוד כמות מסוימת שמתווספת עד לסיומו של גיל ההתבגרות – ולאחר מכן כבר לא נוצרים תאי שומן חדשים.

הבעיה היא שתא שומן מסוגל להתנפח – ולא רק מסוגל לעשות זאת אלא גם עושה זאת. מצבור תאי שומן תפוחים בנקודה אסטרטגית עלולים ליצור עוגמת נפש של ממש, ואלה הם גם המצבים שבהם מומלצת שאיבת שומן בתל אביב. חשוב להדגיש כי ניתוח זה לא מתאים לבעלי ובעלות משקל עודף, אלא רק למי שהמשקל שלהם תקין (או מעט מעל לנורמה), ולמרות זאת ישנם אזורים בגוף עם עודף שומן.

באילו איזורים מתבצעת שאיבת השומן?

בתל אביב מתבצעות שאיבת שומן מאזורים רבים בגוף. בפרט ניתן להעלים את השומנים העודפים מהמותניים, מהירכיים, מהסנטר, מהבטן התחתונה, מהשוקיים והקרסוליים, מהזרועות ומהגב. חשוב להדגיש שכמות השומן הנשאבת בכל הליך כירורגי מוגבל לכ-2-3 ליטר, וזאת על-מנת למזער את הסיכון להיווצרות סיבוכים (תופעה שהייתה נפוצה בעבר כשרופאים שאבו גם 5-6 ליטרים בבת אחת).

איך מתבצעת שאיבת השומן?

שאיבת שומן בתל אביב מתבצעת באמצעות חתכים קטנים מאוד באזור שאותו רוצים לחטב. המנתח הפלסטי מחדיר אל החתכים האלה צינוריות דקיקות, ודרכן נשאב החוצה השומן העודף. ישנן דרכים שונות לייעל את התהליך, כשהמטרה היא פירוק תאי השומן על-מנת שהם יישאבו החוצה מהגוף בקלות רבה יותר. דרך אחת היא עיסוי שאותו מבצע המנתח, דרך שנייה היא להחדיר לאזור שממנו נשאב השומן מים פיזיולוגיים ואפשר גם לייצר רטט באמצעות הצינוריות המשמשות לשאיבה.

שאיבות שומן בתל אביב מחייבות הרדמה. כשמטפלים באזור אחד בלבד, ניתן להסתפק לרוב בהרדמה מקומית. וככל שהניתוח מקיף יותר, כך גדל הסיכוי לבחירה בהרדמה מלאה.

החלמה אחרי שאיבת שומן

בדרך כלל אין צורך באשפוז אחרי שאיבת שומן בתל אביב. כן מומלץ שימוש בחגורת לחץ, מחוך או חבישה ייעודית כדי לייצב את האזור שממנו הוצא השומן. תקופת ההחלמה אורכת כ-10 עד 14 ימים, כשבשבוע הראשון ייתכנו אי נוחות, כאב מסוים, שטפי דם נקודתיים ובצקות.

גם לאחר החזרה לשגרה יש להימנע מפעילות גופנית במשך עוד כ-3 שבועות. תוצאות שאיבת השומן בתל אביב מתחילות להיראות כשהנפיחות מתפוגגות, והמראה הסופי מתקבל תוך 3-6 חודשים.