תנו להם בכבוד: שלושה עסקים מצטיינים ששווה להכיר ברגעים החשובים בחיים

תנו להם בכבוד: שלושה עסקים מצטיינים ששווה להכיר ברגעים החשובים בחיים

הם עושים מעל ומעבר בשביל הלקוחות שלהם, מקפידים להתעדכן בחדשות האחרונות בתחום העיסוק שלהם כדי לתת את המענה המקצועי הטוב ביותר לכל לקוח ולקוח, ומעל 90 אחוזים מהלקוחות שעוברים אצלם מדווחים על חוויה טובה וממליצים עליהם בחום.

כולנו בעצם מכירים את העסקים הללו שעושים לנו את היום, השבוע ולפעמים גם את כל השנה. לפעמים אנחנו מגיעים אנחנו צריכים חיפוש ארוך ומשמעותי לפני שנמצא אותם, לעיתים נגיע אליהם ממש במקרה, והרבה פעמים כל מה שצריך כדי למצוא את אותם העסקים, זו המלצה אחת טובה ומפורטת.

כך או כך, כולנו אוהבים את ההרגשה הנפלאה כשאנו מקבלים מוצר או שירות כל כך טוב, שברור לנו שמי שמוכר אותו לא עושה זאת בשביל הכסף, ורובינו גם אוהבים לשתף בחוויות כאלו שעברנו, וזה נפלא, כי זה מאפשר לנו לפרגן למי שמגיע לו ולחלוק עם העולם את הטוב שחווינו. המלצות ופרגונים כאלו אנו מקבלים מכם על בסיס יומיומי כמעט, ומדי פעם חשוב לנו להפיץ את המידע הלאה. מתוך כך, בחרנו בשלושה סיפורים שקיבלנו מכם הגולשים ואנו רוצים לפרגן כאן לבעלי העסקים שאתם הכי מאמינים בהם.

הסיפור של דקלה – "חגיגת הבר מצווה שהבן שלי תמיד חלם עליה"

"אני לא יודעת בדיוק מאיפה נכנס לו הג'וק הזה, אבל איכשהו כבר מגיל צעיר, רועי הבן שלי לא מפסיק לחפור לגבי הבר מצווה שלו שהולכת ומתקרבת והוא רוצה במיוחד אירוע בר מצווה בכותל. עכשיו, אני ממש לא מהאימהות האלה שאומרות כן על כל דבר ובדיוק בגלל זה הוא עדיין לא קיבל את הפלייסטיישן שהוא ממש רוצה, אבל נראה שכאן זה משהו עמוק שבאמת חשוב וממילא התכוונו לחגוג איכשהו, אז למה לא בעצם?"

"ככה בעצם התחלתי להתעניין ולברר על הנושא יותר לעומק, וגיליתי שמה שחשבתי שהוא פשוט מאד זה בעצם דבר די מסובך. איך מעבירים את כל האורחים ממקום למקום? מה לגבי ארוחות? מי מלווה אותנו בזמן העלייה לתורה? ועוד הרבה סימני שאלה גדולים. כבר עמדתי לוותר עד שרועי העקשן מצא את האתר של רפאל הפקות באינטרנט. האמת? הייתי מופתעת. חשבתי שהם עוזרים ככה בקטנה, אבל מתסבר שהם פשוט סוגרים את כל הפינות. אוספים את כולנו מהבית, לוקחים אותנו לארוחה מפנקת בבוקר, מלווים אותנו מתחילת היום עם נגנים ופייטן שלא מפסיקים לעשות שמח, סוגרים כל פינה קטנה כולל בירור של הדרך העדיפה כדי להימנע מהפקקים וכיבוד ברחבת הכותל, מלווים את הילד בזמן העלייה לתורה ובעצם נותנים לנו הרבה מאד שקט נפשי".

"ומה לגבינו? אבא של רועי, האחים שלו ואני פשוט נהנו מכל היום הזה. הרבה שמחה, שירים וריקודים ואפס לוגיסטיקה ומאמץ. לא חושבת שהייתי רוצה או יכולה לעשות את זה בעצמי ואני ממליצה בחום על החבר'ה האלופים של רפאל הפקות!".

הסיפור של אושר – "השמחה והחיוך חזרו לעיניים של אבא שלי"

"אני והאחים שלי, שהקטן בהם בן 35 היום, תמיד ראינו באבא שלנו אדם חזק ולא חשבנו שיש משהו שיכול לשבור בגדול. כשאמא שלי נפטרה אחרי מחלה קשה, גילינו שזאת בלי ספק נקודת החולשה שלו, והגעגועים אליה לצד העובדה שהיא הייתה דואגת לו בהרבה מאד מישורים פשוט הביאה אותו למצב נפשי קשה ואנחנו כבר לא ידענו מה לעשות. משיחות ארוכות הבנו איתו שהדבר שהכי מפריע לו זה נושא העצמאות, ובגלל שהוא כבר לא יכול לנהוג על רכב, הוא פשוט לא יכול להגיע ממקום למקום ולעשות מה שמתחשק לו".

"ככה התחלנו לחפש קלנועיות ורצינו מוצר שיתאים לו, אבל ההרגשה מול כל חנות שפנינו אליה הייתה שמנסים להוציא מאיתנו הרבה כסף ולמכור לנו מוצרים שאנחנו לאו דווקא צריכים. הייתי על סף ייאוש, עד שפניתי לחבר'ה של גלגל יציב, ושם כבר הייתה הרגשה של משהו אחר. הדבר הראשון ששמתי לב אליו זה שבהתחלה לא מציעים לי כלום, אלא מנסים להבין איתי מהי תמונת המצב ומהם הצרכים של אבא. רק אחרי שהם הבינו בדיוק את הסיפור הם הציעו מוצרים וממש לא דחפו אותנו לקנות באף שלב. הציעו לנו קלנועית אחת שנראתה מצוין בשביל אבא, אבל לא היינו בטוחים, אז הם פשוט הסכימו להגיע עד אלינו ולהדגים לאבא את השימוש בה".

"החלטנו ללכת על זה. המחיר היה בהחלט הוגן ואפילו הציעו לנו פריסת תשלומים נוחה. בחודש הראשון היו כמה דברים שלא הבנו ובכל פעם שמשהו לא היה ברור קיבלנו מענה טלפוני מהיר וסבלני עם הסברים מפורטים ואדיבים. בהמשך הרגשנו בהחלט נוח לקנות מהם עוד אביזרים נלווים שרק הפכו את החיים של אבא לנוחים יותר, ומזה שנתיים מאז הפטירה של אמא, סוף סוף ראינו את אבא חיוך בכל פעם שהוא הגיע עם הקלנועית החדשה שלו לבקר את הנכדים".

הסיפור של מישל – "כבר מצאתי את האחת, עכשיו רק נשאר למצוא את הטבעת בשבילה"

"עד גיל 30 הייתי בלא מעט מערכות יחסים עם נשים, חלקן טובות יותר וחלקן פחות – אבל אף פעם לא הרגשתי שזה באמת זה, עד שהגיעה אודליה. יצאנו במשך חצי שנה לפני שעברנו לגור יחד, והאמת היא שעוד הרבה לפני היה לי ברור שזאת האישה שאיתה אני רוצה לבלות את המשך החיים שלי, וככה התחלתי לתכנן הצעת נישואין מרגשת כמו שחלמתי עליה כל חיי וכמובן שגם התחלתי לחפש את הטבעת שאיתה אציע".

"חייב להודות שהייתי די מתוסכל בשלב הזה כי גיליתי שיש הרבה מאד טבעות יקרות במחירים שאני לא באמת יכול להרשות לעצמי, שאני לא ממש אוהב את העיצובים (או יותר נכון שאודליה כנראה לא תתחבר אליהם) ושאף אחד לא ממש מנסה למצוא בשבילי את מה שאני אוהב וגם מציע לי מחירים הוגנים באמת. שיתפתי את בת דודה שלי בתחושות והיא המליצה לי לגשת לחנות במתחם הבורסה ברמת גן וכך עשיתי".

"עוד לפני שהלכתי לחנות באופן פיזי נכנסתי לאתר וחיפשתי טבעות יהלום שיתאימו. גיליתי מבחר ענק וסגנונות שונים והכל יוקרתי ואיכותי בטירוף. המחירים עם זאת היו נמוכים יחסית מכל מה שנתקלתי בו וזה העלה בי קצת חששות בהתחלה. מהר מאד הבנתי שמחירים מתאפשרים בזכות זה שהבעלים של המקום מייבא את היהלומים מחו"ל בעצמו. החלטתי ללכת וקיבלתי יחס חם וסבלני במקום. נתנו להרגיש כל טבעת בידיים ואפילו עזרו לי לעצב טבעת בסגנון אישי שאהבתי במחיר שלא היה גבוה מהדגמים הקיימים. החוויה הטובה ב-JOOL.ME הייתה בלי ספק הסיפתח להצעת נישואין מרגשת (אודליה כמובן עפה על הטבעת ואפילו החלטנו לקנות את הטבעות לחתונה משם) ומשם לשמחתי גם כל התהליך של תכנון החתונה הלך חלק והכל היה מרגש ומיוחד מאד".