לחסוך בגדול וליהנות משירות מקצועי – עסקים שכדאי גם לכם להכיר

לחסוך בגדול וליהנות משירות מקצועי – עסקים שכדאי גם לכם להכיר

זה לא משנה אם אנחנו מאלה שעושים הכל כדי לחסוך, עורכים רשימות של הוצאות והכנסות ומחפשים את הדילים והמבצעים תמיד, או שאתם דווקא מאלו שמוציאים בלי חשבון ולפעמים קצת מתחרטים על זה המציאות של כולנו בועלם הזה היא כזאת של הוצאות על בסיס קבוע, ואלא אם כן נחליט לעבור לגור בקהילה מרוחקת במדבר, זה לא ממש משהו שאפשר להתחמק ממנו.

אז אם כבר, למה להוציא על דברים שווים ומשתלמים באמת? בדיוק בגלל זה אנחנו רוצים להכיר לכם שלושה עסקים נהדרים ממרכז הארץ שנבחרו בקפידה מתוך מאות עסקים שפנו אלינו, שמציעים שירותים או מוצרים מעולים במחירים שווים באמת, ככה שאתם יכולים להיות בטוחים שהכסף שלכם מנוצל כראוי.

לפנק את האנשים שאתם אוהבים עם מתנות שוות – קרוסלה

זה לא משנה אם אתם בעלי עסק עם עשרות עובדים או יותר ורוצים לפנק אותם עם מתנות לסוף השנה שיראו להם בדיוק עד כמה אתם מעריכים אותם, אם אתם מנהלים צוות מתנדבים של ארגון או עמותה כלשהי ורוצים להביע את ההערכה עם מתנות מפנקות לחגים, אם אתם מארחים אצלכם משפחה וחברים לחג ורוצים להיפרד מהם עם מזכרות מיוחדות או שאתם חוגגים אירוע כלשהו כמו ברית או בר מצווה ורוצים להשאיר לאורחים שלכם זיכרון מתוק אתר וחנות קרוסלה יאפשרו לכם לעשות את זה בדרך הכי מקורית ומיוחדת שיש.

העסק הייחודי הזה למעשה מציע לכם מגוון של מתנות מקוריות לאירועים שונים בחיים, כשהיתרון הגדול כאן הוא שאתם בעצם יכולים למתג את המתנות ולהפוך אותן להכי אישיות שיש. למשל, מתנות לסוף שנה לסגל מורים בבית הספר יכולות להיות מגבות עם מיתוג וכיתוב אישי, לנערים צעירים שמתנדבים אפשר להעניק צלחות פריזבי ממותגות, בחגים ניתן להעניק מארזים מתוקים ובעצם בכל סיטואציה שהיא אפשר למצוא מתנות מתאימות ויפות עם תחושה מאד אישית וקרובה.

אגב, אם אתם רוצים להעניק דברים ספציפיים אתם יכולים לבחור רק בקופסאות ממותגות ולמלא אותן בעצמכם, ואתם יכולים גם לרכוש את המילוי של דברים מתוקים או מתנות אחרות מראש. כך או כך תוכלו להגיע לראות בעצמכם את הדברים השונים באולם התצוגה בתיאום מראש, ואפשר גם לבדוק ולהזמין הכל דרך האתר שהוא נגיש ופשוט במיוחד, וכמובן שהמחירים ממש משתלמים ונוחים.

הצעדים הראשונים שלכם כמשקיעים – זמן לנדל"ן

יכול להיות שאין לכם הון עצמי, ושאתם בכלל לא מדיימנים את עצמכם מחזיקים נכס בבעלותכם, ואולי אפילו יותר מאחד אבל אם תשאלו את יבגני, מייסד זמן לנדל"ן שהתחיל בדיוק ככה בלי הרבה משאבים וכמעט עם אפס ידע בתחום השקעות נדל"ן זה משהו שכל אחד יכול לעשות, בכל גיל ובכל שלב בחיים וזה לא משנה אפילו אם יש לנו בידיים הון עצמי ראשוני.

מאז שעשה זאת בעצמו, הוא מקדיש את חייו להנגיש את הידע הזה לאחרים, ולבנות קהילה של משקיעים, יזמים צעירים ואנשים שמסייעים אחד לשני להגיע לעצמאות ונוחות כלכלית. כיום העסק פועל בשני מישורים עיקריים. הראשון הוא ליווי מקצועי של צמוד של כל מי שרוצה לרכוש את הנכס הראשון שלו, כאשר המחיר הוא אחיד וקבוע וכולל בתוכו את כל מה שצריך, החל מאיתור הנכס המתאים מתחת למחיר השוק, המשא ומתן מול המוכרים, ייעוץ והתאמת תכנית מימונית ומשכנתא ועד לפרטים הקטנים ביותר הכרוכים בעסקאות נדל"ן.

המישור השני הוא קורסים מקצועיים שמאפשרים לכל אחד ללמוד את השיטה להשקעות נדל"ן חכמות בזמן קצר, עם קורס בסיסי מקיף שנקרא נדל"ן בקליק שכולל מפגשים עם מנטורים, שיעורים דיגיטליים והכשרות מקיפות שמאפשרות ללמוד את השיטה תוך זמן קצר. המתקדמים שרוצים להעמיק יכולים לעבור לקורס בליווי צמוד של מייסד השיטה יבגני וללכת איתו יד ביד, ואפילו מתלבטים יוכלו להתחיל להיכנס לעניינים וללמוד דרך עשרות התכנים החינמיים שנמצאים באתר זמן לנדל"ן כבר היום. בהחלט מומלץ למי שרוצה להיכנס לעולם וחושש לעשות את טבילת האש הראשונה.

להיראות במיטבך ברגעים הכי חשובים בחיים עם שמלות הערב של שלומית אזרד

אצל נשים, יש אירועים פשוטים יחסית, כאלו שלא מצריכים התאמה מיוחדת של שמלות ערב שמלות ערב בשבילם, ואלו בהחלט האירועים הנפוצים יותר. עם זאת, אחת לכמה זמן יש אירוע חשוב באמת וכזה שצריך לדאוג להופעה המושלמת בשבילו, ואין דרך טובה יותר לעשות את זה מאשר עם שמלות ערב יוקרתיות.

וכשמדברים על יוקרה, איכות וסטייל בעיצוב אופנה לאירועים השם שלומית אזרז הוא בלי שום ספק שם נרדף לכל הדברים האלו. אזרד היא מעצבת אופנה ותיקה ומוכרת כאן בארץ, שגם עשתה לה שם בקהילות מעצבים ואופנה חשובות מעבר לים. היא החלה את דרכה המקצועית לפני מעל לעשור עם סיום לימודיה במכללת שנקר, והתאהבה כמעט מיד בתחום של עיצוב שמלות כלה (מה שהיא עושה אגב עד היום). מעבר לכך היא גם מעצבת שמלות ערב יוקרתיות לכל אירוע ובהתאמה אישית לכל אישה, כשהיא שמה דגש גדול תמיד על יחס אישי וקרוב לכל לקוחה, על בחירה של הבדים וחומרי הגלם הטובים ביותר ועל הקפדה על עיצובים מיוחדים ועדכניים בסגנון הייחודי שלה ובהשראה מעצבי האופנה הגדולים ביותר בכל הזמנים.

נשים שצריכות להיראות במיטבן באירועים חשובים, וזה לא משנה או זו בר המצווה של האח, ערב השקה חשוב או מסיבת אירוסין מרגשת בהחלט צריכות להכיר אותה ואת האפשרויות המעולות שהיא מציעה.

אז בשורה התחתונה נראה שהוצאות זה משהו שתמיד יהיה לנו, אז למה לא להוציא על הדברים הנכונים? תהנו!