חברת שילוח לישראל

חברת שילוח לישראל

צוותים מקצועיים של חברת שילוח לישראל בקיאים בנהלי העברת משלוחים מכל מקום בעולם לישראל, ומישראל לכל מקום בעולם. נציגי החברה בקיאים במיוחד בתקנות המכס, הכללים והתעריפים, ומומלץ להניח למומחים לטפל בפרטים. 

בין אם אתם מעבירים משלוחים לארץ מאירופה, אסיה, קנדה, מקסיקו, ארצות הברית או אפריקה, נציגי חברת שילוח לישראל יסייעו לכם להעביר את המשלוחים שלכם בבטחה, בקלות ובנוחות עד הארץ.

מאפייני שירות חברת שילוח לישראל

שירותי חברת שילוח לישראל כוללים איסוף חבילות, מעבר במכס, והעברת תכולת המשלוח לכתובת היעד בארץ. 

צוותים מיוחדים ממונים לכל משלוח, ומפקחים על כל התהליך, עם הצעה למגוון אפשרויות משלוח ספציפיות ליום ולזמן, מעקב מלא אחר המשלוחים, ומומחיות בתקנות שחרור ממכס. נציגי החברה ישמחו לעבוד יחד אתכם על מנת להקל על התהליך של עיבוד תהליך השילוח הבינלאומי שלכם.

שירותי שילוח בינלאומי בהתאמה לצרכים שלכם

בפעם הבאה שתצטרכו לשלוח תכולת בית או אפילו משלוח בקנה מידה קטן, כדאי שתניחו למומחים של חברת שילוח לישראל לסייע לכם למצוא את אפשרות השילוח הבינלאומי הנכונה שתספק לכם את הפתרונות ההולמים.

כך, למשל, אם אתם שולחים חבילות עסקיות וזקוקים למשלוח שיגיע כמה שיותר מהר, או שאתם שולחים חפצים אישיים לבני משפחה או חברים לאירוע חגיגי שמיועד לשבוע הבא, נציגי החברה ירכיבו תוכנית להעברת המטען שלכם בהתאם לאפשרויות המועדפות עליכם, התקציב שעומד לרשותכם ולוח הזמנים שאתם מבקשים לעמוד בו.

גמישות חסרת תקדים וכיסוי גיאוגרפי מורחב לשילוח בינלאומי

תוכלו לבחור מתוך מגוון אפשרויות שמוצעות על ידי חברת שילוח לישראל, בהתאם להגדרות הזמן והמגבלות שתבקשו להציב, ותקבלו שירות שילוח בינלאומי מובטח, מסור, יעיל ומקצועי, שכולל:

החזר ערך לפריטים שניזוקו

אם פריט שנארז או נשלח על ידי אנשי הצוות של החברה ניזוק או אבד, תקבלו החזר עבור ערך הפריט, בכפוף לתקנון החברה.

מעקב אחר המשלוח

נציגי החברה משתמשים בכלים מתקדמים למעקב אחר המשלוח שלכם כדי לוודא שהוא יגיע בתאריך המשוער, ואתם מקבלים דיווחים בזמן אמת על התקדמות המשלוח.

שילוח בינלאומי לפריטים גדולים

חברת שילוח לישראל מתמחה במשלוח פריטים בכל גודל, כמו למשל רהיטים, שדורשים אריזה מיוחדת. נציגי החברה מציעים שירותי אריזה וטיפול בהתאמה אישית, ונציגי החברה ייעצו לכם לגבי שיטת האריזה הטובה ביותר עבור הפריטים שלכם

בשורה התחתונה, אם אתם מחפשים שירות שילוח לישראל, כדאי שתבחרו חברה שנציגיה מקשיבים לצרכים ולהעדפות השילוח שלכם

צרו קשר בהקדם עם צוות יעיל ומקצועי, עם תודעת שירות מתקדמת, של חברת שילוח לישראל, וקבלו ייעוץ לגבי שיטת השילוח הטובה ביותר עבור הפריטים שלכם, כמו גם איש קשר מטעם החברה שיהיה איתכם בקשר לאורך כל מסע המשלוח שלכם מנקודת היציאה שלו בכל מקום בעולם, עד הגעתו לישראל. כשתבחרו את החברה הנכונה, המשלוחים שלכם יהיו בידיים הכי טובות שיש.