קידום אתרים ברשת: מדריך לבחירת אנשי המקצוע הנכונים

קידום אתרים ברשת: מדריך לבחירת אנשי המקצוע הנכונים

האם ידעתם שיותר מתשעים אחוזים מהצרכנים מתחברים לרשת לפני שהם מחליטים לבצע רכישה? כן. האמת היא ש-93% מכל האינטראקציות המקוונות מתחילות בגוגל. אנשים כבר אינם מתקשרים בטלפון היום כדי לחפש אנשי מקצוע שיספקו להם שירותים או מוצרים. לא. הם מתקשרים לבתי עסק אחרי שהם מצאו ברשת את החברה שממנה הם רוצים לרכוש.

הם מוצאים חברות שמתאימות לצרכים שלהם באמצעות תהליך שנקרא אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), או קידום אתרים ברשת.

אז אם אתם בעלים של עסק או מנהלי שיווק שצריכים להגדיל את החברה, תהליך קידום אתרים, שמתבצע נכון על ידי המקצוענים בתחום, יגביר את נראות המותג שלכם, יבנה לידים, ויתרום להגדלת ההכנסות של העסק.

אתם יכולים לקדם את האתר שלכם בעצמכם, בתנאי שתפסיקו לעבוד

נראות טובה בגוגל היא משימה מורכבת שפירושה הרבה יותר מהקמת אתר, כי קיימים למעלה מ-250 גורמי דירוג עיקריים שגוגל שוקלת לפני שהיא מעלה את האתר שלכם לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש.

אתם יכולים לנסות לבצע את כל המטלות האלה לבד כדי להשיג דירוג טוב של האתר שלכם בגוגל, אבל בואו נודה בזה, אתם מנהלים עסקים, ותהליך של קידום אתרים ברשת לוקח זמן ומאמץ מתמשך.

אז השאלה היא לא אם לשכור שירותי קידום אתרים ברשת, אלא למה לא שכרתם עד היום את השירותים

אבל לפני שאתם שוכרים שירותי קידום אתרים ברשת, כדאי שתבינו קצת את התחום. קידום אתרים הוא תהליך מגוון ויש הרבה חברות שטוענות שהן המומחיות הבלעדיות בתחום, אז כדאי שלא תבחרו את החברה הראשונה שתציע לכם את שירותיה. מומלץ לבצע מחקר ולמצוא חברה שמתאימה לצרכים שלכם.

השאלות שכדאי שתשאלו את עצמכם ואת נציגי חברת השיווק הדיגיטלי שאת שירותי אתם שוקלים לשכור, יכולות להיות:

  • האם אתם מקדמים אתרים רק בארץ או גם בחו"ל?
  • מיהו קהל היעד שאליו אתם מכוונים את קידום האתר שלכם?
  • כמה אתם מוכנים להוציא על שיווק דיגיטלי בחודש?
  • האם האתר שלכם בנוי להמרת מבקרים ללקוחות או שהוא פשוט מציג מידע?
  • מה לדעתכם הלקוחות שלכם מחפשים באינטרנט?

התשובות לשאלות אלה יסייעו לכם לבחור נכון חברת קידום אתרים ברשת, ולחסוך המון כסף. רק זכרו שלא תמיד האפשרות הזולה ביותר היא האפשרות הטובה ביותר.

מהם גורמי הדירוג הבסיסיים של גוגל?

אלא אם כן יש לכם שעות ארוכות פנויות להקדיש לתהליך קידום אתרים ברשת, לא תקבלו תוצאות חיוביות אם תנסו לבצע את המשימות לבד. לכן קיימות חברות קידום אתרים, שמעסיקות אנשי מקצוע מנוסים, מסורים ומומחים בתחום, שבקיאים בכל השיטות המתקדמות להעברת אתרים עסקיים לדפים המובילים של גוגל. אז איך הם עושים את זה?

מומחי קידום אתרים יודעים לסנן את גורמי הדירוג המקיפים של גוגל, לכמה קטגוריות עיקריות:

  • קידום אתרים טכני
  • תוכן איכותי
  • קישורים נכנסים מאתרים סמכותיים
  • יצירת חווית משתמשים מעולה.

עכשיו בואו נבין קצת יותר איך מומחי קידום אתרים ברשת משיגים את מטרות שיפור הנראות של האתר שלכם בגוגל

עכשיו, שהבנתם למה אתם צריכים קידום אתרים ברשת, ולמה חשוב שתמצאו את החברה שמציעה את השירותים המותאמים למטרות העסקיות שלכם, בואו נראה קצת יותר לעומק מה תקבלו מכל קטגוריה עיקרית בשירות שתבחרו:

קידום אתרים טכני

תחום זה מוודא שהאתר שלכם בריא ומדבר נכון עם האלגוריתמים של גוגל. כלומר:

  • כותרות מתאימות של עמודים.
  • תיאורי מטא.
  • תגיות של כותרות ראשיות.
  • מפת אתר.
  • קובץ txt.
  • ו-Google Analytics.

אלו הם כלים שצריכים להיות מותקנים כהלכה באתר שלכם כדי לאפשר עדכונים חשובים ובסיסיים שיש לבדוק ולהשלים כדי שלאתר שלכם יהיה סיכוי להשיג תוצאות דירוג טובות בגוגל.

תוכן איכותי

איך אנשים יידעו מי אתם ומה אתם מוכרים אם לא תספרו להם? אם אין לכם תוכן שמסביר את המוצרים והשירותים שלכם בפירוט, אתם פשוט מפעילים אתר נחמד עם כמה כפתורים שאפשר ללחוץ עליהם.

אתרים חסרי תוכן איכותי מתקשים להשיג דירוג למילות פתח שיש להן נפח גבוה, פשוט משום שהן אינן חזקות מספיק. תוכן צריך להיות החלק העיקרי בכל אסטרטגיה של קידום אתרים ברשת ( SEO ) .

קישורים נכנסים מאתרים סמכותיים

שיוך האתר של החברה שלכם לאתרים סמכותיים אחרים בונה את האמינות שלכם באופן מקוון, וגוגל אוהבת את זה. תוצאה הפוכה היא כשהאתר שלכם מקושר עם אתרים באיכות נמוכה ומסוכנת. אם אתם נתקלים בחברות קידום אתרים או באנשי מקצוע שנשבעים שיבנו לכם אתר עם חמש מאות קישורים נכנסים ביום אחד, כדאי שתברחו, כי אתם ניצבים לפני מלכודת.

ברוב המקרים, אלו הם שירותים זולים יחסית, וחשוב לזכור שאתם מקבלים על מה שאתם משלמים, ועבודה זולה עלולה לגרום לכם לבעיות עצומות בטווח הארוך.

חוויית משתמש מעולה

גוגל היא עסק, והיא אינה מעוניינת להמליץ על אתרים שקשה להשתמש בהם. חוויית משתמש מעולה חיונית ליכולת האתר שלכם להמיר מבקרים ללקוחות משלמים.

הקפדה שהאתר יהיה מהיר, מתאים לכל המסכים, ועם אפשרויות ברורות של ניווט, תבטיח שאנשים שמבקרים באתר שלכם לא יעזבו אותו לפני שיבדקו מה יש לכם להציע.

איך שכירת שירותי קידום אתרים ברשת חוסכת לכם כסף?

העסקת שירותי חברת קידום אתרים ברשת לעסק שלכם חוסכת לכם כסף בטווח הארוך מסיבה אחת פשוטה: או שהם משיגים תוצאות או שאתם מפטרים אותם.

כשאתם מעסיקים את אנשי המקצוע המומחים בתחום, אתם לא צריכים להכשיר עובדים במשרה מלאה רק למטרה זו, ואתם לא צריכים לשלם משכורות נפרדות עם כל העלויות הנלוות למשכורות. רוב החברות שמספקות שירותי קידום אתרים עולות פחות מעלות של העסקת עובד שיווק אחד בחודש, ועם שכירת שירותי המומחים בתחום, אתם מקבלים צוות שלם.