מגרשים חקלאיים למכירה – השקעה נכונה בזמן הנכון – א.ב מוראנו

מגרשים חקלאיים למכירה – השקעה נכונה בזמן הנכון – א.ב מוראנו

שנת 2021 הולכת להיות שנת הטובה מאוד עבור משקיעי מגרשים חקלאיים למכירה, מגרשים למכירה וכל סוגי הנדל"ן שנפגעו הכי הרבה ב-2020 ועומדים לפצות על כך בשנים הבאות. בתחום הנדל"ן יש כמה סוגי נכסים: נכנסים מוגמרים ונכנסים מקדמיים, כמו: מגרשים חקלאיים למכירה, מגרשים מופשרים למכירה וכו'. דווקא מגרשים חקלאיים למכירה הם אלו שיהפכו למבוקשים ביותר מכיוון שכיום קיים טרנד עולמי של מעבר אזרחים ומשפחות בעיקר, מערים מרכזיות וצפופות אל הפרברים ולכן מגרשים חקלאיים למכירה ועוד יותר מהם: מגרשים שכבר הופשרו לבנייה, יהיו בעלי פוטנציאל רווח הולך וגובר בשנה הקרובה! מתעניינים בכניסה חזקה לתחום השקעות הנדל"ן? זה העיתוי הכי טוב לבצע את הכניסה לתחום.

"שנת 2021 עומדת להיות שנה אינטנסיבית בשוק הנדל"ן, במיוחד בנישה של מגרשים חקלאיים למכירה".

חייגו לקביעת פגישת ייעוץ ובדיקת התאמה לפרויקטים של א.ב מוראנו המתמחה באיתור, שיווק ומכירת מגרשים חקלאיים למכירה באזורי הביקוש המוכרים בישראל. הוד השרון למשל המספקת חווית מגורים מהמעולות בישראל למשפחות, הנהנות מהרווחה, מהריווח בעיר וגם מהקרבה למרכז למקרים בהם בני המשפחה עובדים בתל אביב, כי בכל זאת: עבודה לפני הכול ואף על פי שטרנד העבודה מהבית לא הולך להיעלם, עדיין אסור להספיד את תל אביב וערים גדולות נוספות כמו ניו יורק, לונדון וכדומה, שאמנם כרגע סובלות אך בוודאי תחזורנה לשוב להיות במרכז הבמה לאחר שנשים מאחור את 2020 והקורונה באופן רשמי. אבל עד שזה יקרה בואו להיות הראשונים לזהות את המחירים האטרקטיביים בשוק עבור מגרשים חקלאיים למכירה ונצלו את תקופת המעבר הקיימת כרגע בין שוק רדום לשוק פעיל ותוסס שעומד לצבור תאוצה ב-2021!

"התזוזות הלוגיסטיות העצומות שיחולו בעקבות השינויים מרחיקי הלכת שיצרה הקורונה בשוק המגורים העולמי, יהפכו את הנכסים שלנו לאטרקטיביים ומבוקשים מתמיד"

א.ב מוראנו – חברת יזמות, איתור ושיווק נדלן בנישת מגרשים חקלאיים למכירה!

מגרשים חקלאיים למכירה הם תחום התמחות מרכזי שלנו בא.ב מוראנו. אנו פועלים בהצלחה כבר שנים רבות בתחום זה ובתחום הנדל"ן המסחרי ובטוחים שמגרשים חקלאיים למכירה תמיד יהיו מצרך מבוקש שקשה להשיג, במיוחד בישראל בה מנהל מקרקעי ישראל שולט במעל 90 אחוזים מהקרקעות, בעוד המגזר הפרטים מחזיק רק ב 10 אחוז מהקרקע. במצב זה לחברת איתור מגרשים למכירה, בעלת ניסיון רב בתחום, כמו א.ב מוראנו, המכירה את כל הנפשות הפועלות בתחום והמחזיקה זרועות איתור מקצועיות, יש יתרון אסטרטגי בשוק הנדל"ן הישראלי כשזה למגיע אל מגרשים חקלאיים למכירה! מוזמנים להיפגש ולקבל את מפת הדרכים החדשה של שוק הנדל"ן הישראלי ולראות כיצד אנו רואים את השנה הקרובה ואיזה הזדמנויות נוספות נמצאות לפתחנו, הזדמנויות השקעה בנדל"ן שאסור למשקיעים להפסיד השנה!

מגרשים מופשרים למכירה – השקעה לטווח בינוני עם פוטנציאל תשואה גבוה – א.ב מוראנו 

מגרשים חקלאיים למכירה הם השקעה מצוינת לטווח הארוך אך בשל טבע התארכות התהליכים הבירוקרטיים הגורמים לקרקעות להיות לשבת שנים במצב של קיפאון, מגרשים מופשרים למכירה נמצאים צעד אחד קדימה בשרשרת ובעלי פוטנציאל תשואה גבוה כבר בטווח הבינוני. אם אין לכם יותר מדי זמן, כסף וסבלנות, השקעה במגרש מופשר היא ההשקעה שאתם מחפשים. מגרשים חקלאיים למכירה יכולים להביא לכם תשואה גבוהה יותר אם תרכשו את הקרקע במצב טרום הפשרה אבל יכול להיות שזה ייקח יותר מדי זמן ולוח הזמנים הלא ברור, כמו גם אי בהירות לגביי סטטוס הקרקע החקלאית, גורם לאנשים להשקיע בדרכים קצרות יותר.

מגרשים חקלאיים למכירה – השקעה לטווח ארוך

עבור משקיעים עם סבלנות וראייה קדימה, השקעה במגרש חקלאי היא ההשקעה הכי כדאית ומשתלמת, אם מבצעים אותה נכון. העבודה מתחילה באיתור חברה רצינית ומנוסה שאפשר לסמוך עליה. אם אתם עומדים להיכנס להשקעה ארוכת טווח, אתם חייבים לעשות זאת עם חברה שתחושת הבטן שלכם אומרת לכם שהיא הבחירה הנכונה. פרט לכך אתם צריכים להביא בחשבון שלא הכול ילך חלק, ייתכן ויהיו עיכובים בהפשרת הקרקע וכו', אך מי שיש לו סבלנות ונחישות, יקצור את הפירות בסופו של דבר. לא חייבים להיות חכמים גדולים אלא רק לדעת לזהות את ההזדמנות וכשהיא באה, לתפוס אותה בשתי ידיים. עבור המשקיע הפרטי או אפילו מי שעדיין לא השקיע מעולם בנדל"ן אך רוצה להיכנס לתחום וחושש, זו תהיה קפיצה למים עמוקים מדי אם אתם מנסים לעשות את זה לבד. לכן הבחירה החכמה ביותר היא לעשות את זה בליווי חברת השקעות נדל"ן מבוססת, לה יש את כל היתרונות בביצוע עסקת הנדל"ן.  

איתור נכסי נדל"ן מבוקשים, שקיפות מלאה, ליווי אישי ומעטפת שירותים למשקיע הפרטי – א.ב מוראנו 

אנו מזמינים אתכם לגלוש באתר ולהתרשם מפרויקטים שכבר ביצענו ומפרויקטים עתידיים, לקרוא המלצות וחוות דעת, לקבל טיפים ומידע על השקעות בתחום הנדל"ן ועוד. רק כשתרגישו שיש פה עניין רציני, המשיכו הלאה וקבעו עמנו פגישה לא מחייבת בה נציג בפניכם עוד מידע וניתן לכם את כל המידע הדרוש על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם: להמשיך אתנו, לחפש חברה אחרת או לפרוש ולוותר על חלום ההשקעה בנדל"ן ופוטנציאל התשואה הגבוהה שהוא מקנה. כך או כך רק תרוויחו ידע וניסיון ותמיד תוכלו להיעזר בו בהמשך גם במידה ותבחרו לוותר כרגע על ההשקעה אתנו או בכלל, אך אנו בטוחים שאם אתם תופסים את עצמכם כאנשים רציניים ונחושים, תבינו שאתנו תקבלו את מעטפת השירותים הדרושה ואת כל התנאים הטובים ביותר להשקעה הבטוחה ביותר וכך תוכלו ליהנות משירותי א.ב מוראנו שכבר ביצעה כמה וכמה פרויקטים בתחום וסוללת לכם את הדרך להצלחה בלי שתצטרכו לקפוץ למים ללא כל ידע וניסיון כמשקיעי נדל"ן מתחילים, לעומת חברת השקעות נדל"ן מנוסה ומקצועית.  

שוק הנדל"ן לאן – המחירים כבר מתחילים לעלות

זה היה צפוי וכל מי שנמצא יותר מיום בענף הנדל"ן ידע שכאשר יגיעו החיסונים למגפת הקורונה, העולם יעביר הילוך והראשונים שייהנו מכך יהיו משקיעי הנדל"ן החרוצים שעבדו כל התקופה הזו על קידום עסקאות מתאימות לעידן שאחרי הקורונה. עדיין לא מאוחר להיכנס ולהרוויח תשואות שאי אפשר למצוא כיום בשום מקום אחר נוכח הריביות האפסיות שעתידות להישאר כך לפחות עד 2022 אם לא יותר, בטח לא בשוק ההון שכבר הגיע לרוויה ועומד לדשדש בשנה הקרוב ואולי אף להתרסק שוב.

השקעה בנדל"ן תמיד הייתה, עודנה ותמיד תישאר, ההשקעה הבטוחה והמשתלמת ביותר!

לכן אנו מזמינים אתכם לבדוק את השטח ולמצוא יחד אתנו הזדמנויות השקעה בנדל"ן בעיתוי המתאים ביותר, כך שגם אתם וגם ילידים תוכלו ליהנות מפירות ההשקעה בנדל"ן בעוד כמה שנים.

פנו אל א.ב מוראנו עכשיו לקבלת ייעוץ מקצועי ראשוני ולקביעת פגישת היכרות בלתי מחייבת לבחינת התאמה לאחד הפרויקטים שלנו כיום. 

מוזמנים לראות חלק מהם באתר ולקבל מידע מפורט יותר על פרויקטים חדשים שטרם עלו לאתר ומחפשים משקיעים שיודעים לזהות השקעה טובה כשהם רואים אותה ולא פחות חשוב: יודעים לזהות את הזמן הנכון להיכנס להשקעה זו. להתראות ובהצלחה!

א.ב מוראנו – קרקעות למכירה

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

טלפון: 03-949-9669

abmoreno.co.il