למה אסור לערבב ניהול מוניטין עם קידום אתרים?

למה אסור לערבב ניהול מוניטין עם קידום אתרים?

זה הזמן לעשות סדר בטעות נפוצה ולהבהיר: ניהול מוניטין זה לא קידום אתרים, המטרה שונה והטקטיקות אחרות.
במה עוזר ניהול מוניטין? איך עושים ניהול מוניטין? ובמה ניהול מוניטין שונה מקידום אתרים?

ניהול ומוניטין וקידום אתרים – מה ההבדל?

ניהול מוניטין לחברות, מותגים, אנשי ציבור ועסקים מגיע מעולם רחב הכולל טקטיקות רבות לקידום חיובי של כל הגורמים שפונים אליהם והדחקת התוצאות השליליות הפוגעות בעסק.
ניהול מוניטין בגוגל הוא לא קידום אתרים בגוגל, המטרה שונה והדרכים הן אחרות.
ניהול מוניטין מתמקד בקידום ביטוי או מספר ביטויים בודד שקשורים לשם החברה/עסק/איש עסקים באזורים שונים ברשת ובין הטקטיקות של התוכנית האסטרטגית השלמה ניתן גם לפתוח דף נחיתה אישי או לשפר את זה הקיים ולקדם אותו, אך כחלק קטן מאסטרטגיה שלמה.
התמקדות קידום אתרים היא קידום את האתר שלכם תחת מילות מפתח מסוימות ומאפשר לקדם את האתר העסקי או האישי שלכם, אך כל זה לא יעזור ללא העולם השיווקי המבוקש ביותר בעשור האחרון, עולם ניהול המוניטין שדואג למוניטין שלכם ואיך וכיצד אתם ממוצבים בתוצאות החיפוש בגוגל, תוצאות החיפוש בפייסבוק ועוד.
קידום אתרים מקדם לעיתים עשרות ביטויים שונים כדי להוביל את הלקוחות או האוהדים הפוטנציאלים אל דף הנחיתה בגוגל, בדומה למומחה ניהול מוניטין בגוגל גם עולם קידום אתרים כולל בתוכו מומחה לקידום אתרים שיודע איך לקדם את האתר אך פה תפקידו נגמר ובמידה והמוניטין שלכם שלילי, האתר שלכם (גם אם קודם בצורה טובה) לא יספיק לטיפול מקצועי.

למה בכל זאת מתבלבלים?

ניהול מוניטין באינטרנט הוא המפתח להצלחת עסקים, חברות ובכירים רבים במשק – עם כל הביקוש והמידע הרב הקיים על ניהול מוניטין, כיצד עדיין ישנם גורמים רבים המצליחים להתבלבל?
תתפלאו, הבלבול לא נובע מחוסר הבנה, אל חברת "ניהול מוניטין" הגיעו לא פעם גופים וגורמים גדולים עם הבנה שיווקית לא קטנה שהצליחו להתבלבל בין ניהול מוניטין וקידום אתרים.
בשני העולמות מקדמים בראש ובראשונה ביטויים בגוגל בצורה אורגנית להעלאת המטרה גבוה בגוגל, גם אם יש הבדל בכמות ובסוג הביטויים, ומספיק שישנם קווי דמיון מסוימים כדי לגרום לבלבול.

ניקוי מוניטין: מומחה ניהולן מוניטין מדחיק את התוצאות השליליות בגוגל

בעוד שבקידום אתרים מתרכזים בקידום האתר בעיקר ומימד ההדחקה עובד על הדחקת המתחרים, ניהול מוניטין מתרכז באחד הדברים החשובים ביותר באינטרנט: טיפול במוניטין שלילי, הדחקת תוצאות שליליות בגוגל וברשתות החברתיות.
מרכז העניינים והחשיבות של מומחה ניהול המוניטין הוא כמובן בתוצאות החיפוש בגוגל, טיפול בתוצאות חיפוש שליליות והרסניות לעסקים וחברות מכל הסוגים והתחומים, גורמים בכירים ואנשי ציבורי.
זירת קידום אתר מתנהלת במנוע החיפוש של גוגל, עולם ניהול המוניטין התפתח בשנים האחרונות ועוסק בין היתר גם בניהול מוניטין בפייסבוק, מוניטין ביוטיוב, טיקטוק ורשתות חברתיות נוספות בהתאם לקהלים והצרכים השונים בין עסק לעסק וגורמים שונים במשק.