אבטחת מידע לעסקים

אבטחת מידע לעסקים

לפחות בשני העשורים האחרונים אפשר לקבוע בבירור שהמחשב הפך להיות חלק אינטגרלי מחיינו. הכל מתחבר יחד לרשתות חברתיות והתקשורת נעשה רשתית. רבים מבתי העסק בימינו עובדים באמצעות שרת המכיל את המידע הרב והרגיש של אותו בית עסק שמספק שירותים לקהל לקוחות גדול. יחד עם כל הנפלאות והחידושים הטכנולוגיים, עדיין קיים צורך באבטחה על כל מה שהמחשב שלנו מכיל בתוכו, בטח כשמדובר בחומרים בעלי זיקה לעבודה שלנו וודאי כשמדובר בחומר סודי השמור עמוק בספריית המחשב או בתיקייה מוצפנת.

מפולת כלכלית וסכנת קריסה לחברה

אבדן של מידע בעסק, היעלמות של נתונים שהם חשובים בכל חברה או התמודדות מול התקפה של הרשת עשויים לגרום נזק עצום, להביא לידי הפסד כספי עד כדי אובדן של לקוחות וקריסה ממשית של בית העסק, לכן  שירותי אבטחת מידע לעסקים הינו הפתרון האידיאלי והכרחי לכל עסק. שירותים אלה יבטיחו שכל המידע והמאגרים החשובים ביותר יישארו מוגנים ומאובטחים מפריצות. שירות אבטחת מידע לעסקים יתבססו על מגוון של טכנולוגיות חדשניות ועל רמת בטיחות מאוד גבוהה שתאפשר לכל בעל עסק להיות שקט.

כל הסכנות שאליהן חשוף המידע הממוחשב

בכל חברה או בית עסק נגלה שיש לא מעט מידע אודות החברה או בית עסק שחשוב שישמר ולא ידלוף החוצה. כל זמן שהמחשב הופך להיות עדכני ובעל אמצעי הגנה גדולים יותר, כך יצוצו להן שיטות פריצה חדשניות שיצליחו לעקוף את אותו המיגון לכל רשת מחשבים. הסיבות לאותן גניבות היא רצון בהשגת מידע משמעותי שבו מעוניינות חברות מתחרות של אותה חברה, מניעים פוליטיים, לאומניים ועוד. עוד סיבה שעלולה להיות לגניבת מידע היא לשתק חברה מסוימת ולגרום לה כמעט לקריסה ולהציב את קיומה מול תנאי של כופר כספי שיכול להגיע למיליוני שקלים. ויש גם לא מעט האקרים שפשוט עושים את זה למטרת שעשוע. בשל כל הסכנות הנ"ל, קמו חברות ר של שירותי מחשוב שמעניקות מענה מתקדם שמטרתו בראש ובראשונה להגן על החומר שקיים במחשב או בשרתים של החברה ועל המידע הרגיש שטמון בהם באמצעות מערך של אבטחת מידע או מערכי גיבוי של מידע וכדומה.

התקפות הסייבר

פריצה לרשת המחשוב הארגונית של  אדם זר היא זהה לגנב שחודר אלינו הביתה, וזו אנלוגיה מדויקת לפריצת סייבר לרשת ארגונית. פריצת סייבר לרשת הארגונית, חושפת את הגנב לכל המידע הארגוני. הוא יכול לקרוא אותו להעתיק, לחשוף לכל מי שהוא רוצה, למחוק נתונים ומידע, לשנות נתונים וכולי. על מנת למנוע פריצות כאלה, צריך הארגון להגן על עצמו על ידי פתרונות אבטחת מידע ושילוב של מספר אמצעים שיחד יוכלו לספק מענה איתן.

סיוע בחברת שירותי מחשוב

כל בית עסק היום מבין את החשיבות של אבטחת מידע וישמח לקבל את המענה האידיאלי של אבטחת מידע, מחברה לשירותי מחשוב המספקת מענה ספציפי בתחום אבטחת המידע. החברה תיצור למעשה את המערך הממוחשב ותתאים אותו לצרכי בית העסק. היא תעניק מגוון פתרונות על מנת שהדבר לא יפריע להתנהלותו של העסק.

היה ואתם מנהלים בית עסק שמחפש חברת אבטחת מידע מקצועית שתוכלו סוף סוף לעבוד עם ראש שקט, חברת IT –START תשמח לסייע! החברה מספקת מגוון פתרונות אבטחת מידע למגזרים ולארגונים בכל סדר גודל והכל תחת קורת גג אחת – תמיכה טכנית מסביב לשעון, מענה לכל סוג של תקלה, ניהול ובקרה על שרתים, ייעוץ ועוד.