עיסוי רפואי כאבי גב

עיסוי רפואי כאבי גב

כאבי גב הם לא תופעה חולפת,מדי יום ביומו הטלפון שלי מצלצל בתחנונים וכאב שאגיע להציל אנשים,במיוחד בתקופת הקורונה בהם  בסגר יושבים הרבה בבית ללא פעילות ספורטיבית ורביצה בכורסאות אשר פוגעת באיברים ומפעילה עומס על השרירים ובכך נוצר מצב של זרימת דם  לא טובה לאיברים כך אומר לנו  ניר חוכיימה עיסוי רפואי מעסה רפואי בשרון שמגיע עד הבית לטיפולי 

אנשים רבים לא מבינים את החשיבות של טיפולי מסאג רפואי עד שנתקעים עם הגב או הצוואר אבל אז כבר מאוחר מדי ויש לעשות טיפולי עומק מכיוון שמצב הגוף לא טוב ונוצר עומס רב על השרירים דבר המביא כאב חד וצורך במספר עיסויים עד לשיקום מלא ללא כאבים. 

מה הגורמים לכאבי גב

כאבי גב לא מגיעים סתם מטופלים רבים מתארים את הפעולה האחרונה ומקשרים אותה זה תנועה לא טובה והאמת שזה ממש לא נכון הגוף שולח אזהרות בפעם  הראשונה ואם  לא מטפלים בצורה טובה אז הגוף מה חזק שנית למצב שנתקעים עם כאב בגב התחתון אפילו זריקת קורטיזון לא עוזרת .  

כאבי גב או כאבי צוואר יכולים  להגיע ממספר גורמים,פעילות ספורטיבית מאומצת, מתיחות ארוכות מדי,ישיבה על מחשב שעות רבות או רביצה על כורסאות מול הטלוויזיה בתנוחות לא טובות עקומים לגמרי זה יותר לחץ על שרירי השוק דבר שהוא לא תקין לחלוטין לישיבה מרובה יש קשר הדוק לסיבה לכאבי גב תחתון . 

ישיבה לא טובה וחוסר תמיכה לגב במשך שעות ארוכות יחד עם זאת גם נהיגה מרובה יוצרת עומס על שרירי הגב ושרירי הצוואר דבר המתבטא בעומס על השרירים.

עומס על שרירים בפעילות ספורטיבית:ריצה,הליכה מהירה,רכיבה על אופניים יוצרת עומס על השרירים חשיבות גדולה יש לעיסוי רפואי,לתחזוק הגוף,פינוי חומצות חלב ושחרור שרירים. 

איזון  הגוף והשרירים 

חשוב לאזן  את הגוף והשרירים בהתאם לפעילות המצטברת  תרגילים לעיסוי עצמי,מסאג רפואי הכולל את שרירי הגב המלאים במיוחד עיסוי רפואי לזוקפי הגב,שרירי הכתף והטרפזים ריצה,הליכה מהירה,רכיבה על אופניים ואפילו עלייה במדרגות.

 מאמצים את שריר ארבע ראשי שריר ארבע ראשי הוא מחולק ל4 ראשים של ראש יכול ליצור עומס וחשוב לטפל בשרירים כדי לא להגיע לכאבי ברכיים

מתיחות חשובות מאוד,כדי להעיר את הגוף גם מעייפות והזרמת דם טובה יותר לאיברי הגוף. 

עיסוי רפואי כאבי גב

עיסוי רפואי

עיסוי רפואי מתמקד במניעה של כאבים,ריפוי נקודות מעוררות כאב אשר עוזרות לשחרור שרירים תפוסים אשר הם מאובחנים  בעיסוי על ידי המעסה המטפל.התמקדות בשרירי הגוף אשר חסומים מבחינה תפקודית,דבר אשר עוזר לשחרור השרירים,הגדלת טווח תנועה,הגברת זרימת דם לאיברים,שיפור תפקודי וחזרה תקינה לשגרה ללא כאבים. בטיפול משולבים מתיחות,מניפולציות,חימום השרירים,כניסה לעומק השריר ושחרורו. לפעמים קיימת ריאקציה לאחר הטיפול עד 72 שעות דבר שהוא חשוב ואף משמח ומרגישים את הכניסה העמוקה לעומק השריר .

לאחר הטיפול תרגישו את זרימת הדם  עד כפות רגליים,המטופל ירגיש שמח בגלל סילוק הרעלים מהגוף ותחושת אנרגיה מרוממת מצב רוח .

ניר חוכיימה מעסה רפואי בכיר.