מסאז' עד הבית או מסאז' בספא

טיפולי עיסוי רפואי מתחלקים לשני קטגוריות מסאז' עד הבית,מסאז' בבתי ספא בכל אחד מהמקרים יש את יתרונות ויש גם חסרונות .

זה לא באמת משנה איפה תקבלו מסאז' העיקר שתקבלו טיפול יעיל,אפקטי,משחרר,מהנה, מסאז' משחרר את השרירים,פותח את הנשימה,מזרים  דם  ללב וללימפה,ממריץ  ומעורר ומשחרר את הנפש מלחצים. 

הרבה מטופלים מעדיפים מסאז' עד הבית,זהו דבר נוח ולא מוגבל בשעות למשל אחרי יום עבודה,אחרי אימון כושר,בזמן הנוח לכם.

בחירת המטפל נעשית על ידכם,מטפל שאתם סומכים עליו מקצועית ואישית .

קל וחומר בתקופת הקורונה בו מומלץ לא להיחשף להרבה אנשים,מסאז עד הבית הפך לפופלארי ונוח.

מסאז' עד הבית 

מסאז'עד הבית יש לו יתרונות רבים,אפשר לעשות מתי שרוצים,בכל זמן ובכל מצב מגיע מעסה רפואי עם כל הציוד:מיטת עיסוי,מוזיקה מתאימה,סדין חימום בימי בחורף(אל תתפשרו על זה)משרה פינוק,כיף,מגבות,סדינים ואפילו מוזיקת עיסוי מתאימה.

המעסה יוצר אווירת טיפול אצלכם במתחם הפרטי שלכם,בנוחות שלכם,אינכם צריכים לצאת מהבית,יש בזה עונג גדול,אפשר להתקלח ולנוח גם מבחינה מקצועית זה דבר נפלא שכן אין צורך להתקלח ולצאת ולהיות חשוף להתקררות של שרירים במיוחד בעונת החורף.

גם במובן הזוגי יש לזה ערך,עיסוי זוגי עד הבית יוצר חוויה מקסימה לזוגות. 

נוחות מסאז' עד הבית 

רבים מהמטופלים מעדיפים מסאז' רפואי עד הבית אחרי יום עבודה ארוך,לאחר מכן  אפשר להתקלח,הטיפול הוא אישי,אפשר לאכול ולנוח לאחר מכן הנוחות היא דבר חשוב מאוד להרבה אנשים עיסוי בבית זהו דבר אשר מקרין בטחון במבצרך .

עיסוי בספא 

עיסוי בספא הוא חוויה מפנקת,אפשר לשלב ארוחת בוקר,כניסה למתקני הספא,ג'קוזי,חמאם,בריכה העיסוי הוא חלק מחבילת יום כיף בספא .

לא חייב לבחור עיסוי רפואי אפשר גם  להתפנק בעיסויים עדינים יותר או מפנקים כמו פילינג גוף או עיסוי קרקפת וראש. 

ישנה אפשרות לבחור את מין המטפל/ת,סוג העיסוי,אך לא תמיד את המטפל עצמו.כך שלא תדעו איזה רמת טיפול תקבלו בשונה מעיסוי עד הבית שאתם  בוחרים בעצמכם לפי המלצות מחברים,או מכרים או אלה שכבר התנסו . 

לא מעט פעמים יש נפילות בנושא העיסוי,עוצמת העיסוי,שיטת הטיפול זאת מפני שלא תמיד מטופלים בוחרים בסגנון הטיפול הנכון למשל,עיסוי שוודי אינו עיסוי חזק אל תצפו לקבל עיסוי רקמות עמוק אם בחרתם בעיסוי שוודי . 

אם  בחרתם ללכת לספא ואתם מתוחים ולחוצים כדאי לבחור בעיסוי רקמות או עיסויים מיוחדים כדוגמת אבנים חמות,צמחי מרפא או עיסוי בקונכיות חמות . 

מצב  רוח טוב  

את כל הבעיות תשאירו בבית,באתם להתפנק,להשתחרר,להנות,חייכו למטפל,בכל זאת הוא מטפל בכם,הסבירו את החשיבות של האזורים שחשובים  לכם,בטחו במטפל ותנו לו לעשות לכם הכי טוב שהוא יכול ותופתעו עד כמה תהנו . 

לנשום לנשום לנשום 

ברוב המקרים עיסוי רפואי או עיסוי רקמות עמוק לאלה הדורשים עיסוי חזק ואינטיסיבי יהיו כאבים במהלך הכניסות אל שרירים העמוקים.קחו נשימות עמוקות דרך האף,מלאו את חלל הבטן ונשמו אל הנקודה בה מעסה המטפל זה יסייע לכם בקבלת טיפול ובהצלחת הטיפול .

אם כואב לכם מדי,אל תתביישו בקשו מהמטפל/ת להוריד עוצמה אבל זיכרו עיסוי עמוק יש לו השלכות רפואיות ומטרותיו נועדו לשפר את הגוף .

ריאקציה מה זה  

הרבה מטופלים חושבים שטיפול עיסוי נגמר ברגע סיום הטיפול,דבר זה אינו נכון הטיפול ממשיך לעבוד 72 שעות מרגע סיום העיסוי.

אם מדובר בעיסוי חזק,דוגמת עיסוי ספורטאים,עיסוי רקמות עמוק,עיסוי רפואי,טווינא,יכול להתבטא בריאקציה תגובת גוף לטיפול,בדרך כלל מרגישים  את האצבעות המטפל כמה ימים,דבר נורמלי לחלוטין, זה לא דבר שמתבטא בכאב רק אם המטופל הגיע במצב כרוני וקשה לטיפול דוגמת פריצת דיסק,כאבי גב תחתון,או בעיה בטווח הצוואר ימינה ושמאלה .

כאב טוב של טיפול זה דבר משמח אם כי מרגישים את העבודה של המטפל/ת תרגישו טוב ואחרי 72 שעות יעברו כל האלמנטים של העבודה על הגוף כל כאב שהורגש יעבור ויחלוף . 

ניר חוכיימה מעסה רפואי 

www.nir-massage.com