צימרים בצפון עם בריכה פרטית וכל הפינוקים – מה להזמין? 

צימרים בצפון עם בריכה פרטית וכל הפינוקים – מה להזמין? 

קבלו את המדריך המלא לפינוקים המושלמים, שאפשר לחוות רק במתחמי צימרים בצפון עם בריכה פרטית ועונג של סופ"ש שלם. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את ה-דרך ה-כי מעולה להתפנק! קחו לכם צימר לסופ"ש, סגרו מראש על איזו אטרקציה בצפון ותפעילו את ה-WAZE. 

אז, בשנת 2020, עד כמה נופשים ברמת הגולן שונים משנים קודמות? אין ספק, כולנו כאן באותה הסירה, והאמת, שזה די נחמד שיש פוליטיקה אחת בכל העולם, פוליטיקה של קורונה. נכון, לא נעים אולי להתמודד עם נגיף עולמי, אבל לפחות כל נושא המלחמות בין יבשות עצר מלכת. יופי. במקביל לכך, כולנו מחפשים NON STOP אחר מתחמי צימרים עם תו סגול ובריכה פרטית. 

התייעצנו עם מומחי מגזין חשיפה לגולן לגבי צימרים עם תו סגול ב-2020 

התייעצנו עם המומחים בתחום של תיירות ברמת הגולן, מגזין חשיפה לגולן. שאלנו את צוות המגזין: כיצד נראה נופש צימרים וסוויטות ברמת הגולן בשנת 2020? ומה הנופש הזה כולל? האם כל מתחמי הצימרים בצפון מגיעים עם תו סגול שמבטיח מינימום חששות של הידבקות בנגיף הקורונה? 

הנה מידע חשוב ביותר לפניכם, שכדאי לקרוא אותו לפני שמדליקים את ה-WAZE ומקלידים "יישוב חד נס", רמת הגולן. קודם כל והכי חשוב כנראה לתקופה הנוכחית, לא כל מתחם צימרים בצפון עם בריכה פרטית הוא מתחם עם תו סגול. אם אתם מחפשים אחר מתחמי נופש יוקרתיים עם תו סגול ובריכות פרטיות, אתם מחפשים אחר מתחמי נופש ענקיים בגדלים של 300 – 1,000 מ"ר. 

מתחמי צימרים עם תו סגול ובריכות פרטיות-מחוממות 

יחד עם המון ספייס ומרחבים פתוחים, מתחמי צימרים עם תו סגול ובריכה פרטית יגיעו גם מחוטאים, מצוחצחים ומטוקטקים עד הפרט הכי קטן. אחרי שהבנו מה הם מתחמי צימרים בצפון עם תו סגול ב-2020, בואו נמשיך הלאה. 

בואו נדבר על מתחמי סוויטות וצימרים יוקרתיים ברמת הגולן, שמגיעים עם בריכה צמודה. דרך מגזין חשיפה לגולן (מגזין בוטיק לתיירות ברמת הגולן), אתם תוכלו לאתר את כל סוגי מתחמי הצימרים והסוויטות. ישנם צימרים עם בריכות פרטיות מול הכנרת ועם נוף להרים, סוויטות לזוגות עם ג'קוזי מול הכנרת, צימרים לקבוצות ואירועים מיוחדים ועוד. 

נופש צימרים מושלם בהקלדה ב-WAZE: רמת הגולן, חד נס 

מכירים את היישוב הכי כפרי והכי מפנק בארץ, חד נס? כל עוד אתם מעוניינים לאתר הנופש המושלם שלכם לסופ"ש הקרוב, אתם יכולים לעשות זאת בקלות דרך מגזין חשיפה לגולן, שגם יכול לייעץ לכם במידת הצורך. פנו אל צוות המגזין, ספרו לו כיצד אתם מדמיינים את הנופש המושלם וקבלו סיוע מקצועי ממומחים בתחום התיירות בצפון. אם לא ספציפית ביישוב חד נס, המגזין יסייע לכם למצוא צימרים בצפון הכוללים בריכות באזורים אחרים. 

עוד משהו שכדאי לזכור, זה את כל הנושא של אטרקציות ברמת הגולן מסוגים שונים. גם כאן, אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם מומחים, מאחר שישנן המון אטרקציות מומלצות בצפון לזוגות, אטרקציות למשפחות עם ג'יפים ועוד. 

אטרקציות מומלצות ומובילות ברמת הגולן – זה מה שכדאי להכיר! 

אם אתם בקטע של מסלולי מים מומלצים בצפון, בהחלט יש המון מסלולים מעולים לפקוד. למי שאוהב שטח וג'יפים, באזור רמת הגולן ישנן אטרקציות שטח מסוגים שונים הכוללות נסיעה בכלים הנקראים רייזרים. ג'יפים ורייזרים משמשים לנסיעות קשוחות בשטח, שזה קצת שונה מהנסיעה בטרקטורון. 

לא שטיולי טרקטורונים בצפון פחות טובים, פשוט טרקטורונים מיועדים לנסיעה מסוימת בשטח, לרוב לא סלעית. אם אתם רוצים לכבוש תוואי שטח סלעי, אתם מחפשים אחר טיולי רייזרים ברמת הגולן עם אטרקציות מים בכנרת על הדרך. נו, יש יותר מושלם ממה שהצענו עכשיו? 

והנה הדובדבן שבקצפת – צימר עם עיסוי למתפנק והמתפנקת 

בכדי לסגור את כל הסיפור הזה ולוודא שהחופשה היא אכן מושלמת, בואו ניתן טיפ אחרון. הטיפ הזה נקרא – צימרים בצפון עם בריכה פרטית ועיסוי משגע חושים. כל הפסטוראליות, כל הרומנטיקה וכל האהבה באוויר – צימר עם בריכה פרטית ועיסוי שלא יצא לכם עוד להכיר. אנחנו מזמינים אתכם להתפנק כמו שרק אתם יודעים ואוהבים, במתחמי צימרים יוקרתיים בצפון וגם סוויטות יוקרתיות מכל הסוגים. 

תיהנו, אל תשכחו בגדי ים!