רוצים להשכיר מחסן בפעם הראשונה – איך זה עובד?

רוצים להשכיר מחסן בפעם הראשונה – איך זה עובד?

השכרת מחסן היא לא עניין של מה בכך, ההיצע הרחב בתחום והשוני בעלויות מעלה תהיות רבות. על מנת לסייע בבחירת המחסן הנכון חיברנו עבורכם מדריך מקוצר, שייסע לכם לבצע את הבחירה המיטבית.

קבלת הצעת מחיר

חברות אחסנה רבות מפרסמות מחירונים באתרי האינטרנט שלהן, שם ניתן לקבל הערכה כללית לעלות האחסון בהתאם לנפח (כ- 40 ארגזים, דירת חדר, שני חדרים, שלושה וכן הלאה). אם לא מצאתם את חבילת האחסנה המתאימה לכם או שאתם נדרשים לשירותים נלווים הכוללים הובלה ואריזה תוכלו לפנות לשירות הלקוחות של החברה ולבקש הצעת מחיר פרטנית. בהזמנות זו תוכלו להיווכח מרמת הזמינות והשירות של החברה, נתון זה חשוב ביותר וייסע לכם לנבא את טיב ההתקשרות עמה. ככלל לשם קבלת הצעת מחיר עליכם למסור את הנתונים הבאים: מה מאחסנים, באיזה היקף (נפח הסחורה/ ציוד) ולכמה זמן מאחסנים את הסחורה.

כיצד תוכלו לבחון אם הצעת המחיר שניתנה לכם אכן משתלמת?

פעמים רבות ניתן לקבל הצעת מחיר נמוכה ממחירי השוק וזאת בגין מרחק המחסן, מידת הנגישות אליו והמיקום בו מאוחסנת הסחורה. בקשו להגיע לסיור מקדים בחברת מחסנים להשכרה ובחנו האם תא האחסון המוקצה לכם מאפשר נגישות לכל הארגזים. אחסנה ארוכה המבוססת על מערום של ארגזים עלולה לשחוק באופן משמעותי את הסחורה המאוחסנת בארגזים התחתונים. שימו לב למבנה המחסן, האם כל חדר נעול במנעול אישי? האם קיימת גישה לכל ארגז? האם קיימת אבטחה במקום הכוללת גדר ביטחון? רישות של מצלמות, מעקב וידאו, הגבלת הגישה למורשים בלבד? בנוסף בחנו האם החברה מאחסנת את הסחורה כחוק. כיצד?

אישורים והיתרים שיש לבחון בטרם ההתקשרות עם חברת מחסנים להשכרה

השכרת מחסנים איכותית תתבצע מתוך מבנה יצוק בטון שבתוכו ישנה חלוקה פנימית ליחידות אחסון בגדלים שונים, חברות אחסנה אמורות לפעול מתוך שטחים מסחריים ולא על אדמות חקלאיות בעלי היתרים ורישיונות מתאימים: רישוי לעסק מטעם מכבי האש, רישוי מטעם המשטרה, אישור משרד הבריאות, אישור המשרד לאיכות הסביבה.

בחנו את מידת הנגישות של המקום ומידת הנגישות לסחורה

בררו מבעוד מועד את שעות הקבלה בהן ניתן לגשת לציוד המאוחסן, האם המקום נקי, מואר, האם קיימת הדברה ושירותי ניקיון שוטפים, האם קיימת נגישות גבוהה לתחבורה ציבורית או ישנה חניה במקום למבקרים. לעיתים משתלם לבחור במחסן במרכז הארץ בעל נגישות גבוהה, שכן כך ניתן לקזז את עלויות ההובלה למחסנים פחות נגישים.

מחסנים להשכרה יתאימו ליבואנים ויצואנים המבקשים חלל אחסון נוסף זמני (לטווח הקצר ולטווח הארוך) לאנשים העוברים לדירות מרוהטות ומבקשים לשמור על הריהוט הפרטי שלהם, לאנשים העוברים לדירות קטנות ומעוניינים לאחסן את האוספים והמזכרות שלהם, משכירי דירות המעוניינים לאחסן ריהוט ופריטי נוי, למי שאוגר ציוד ומעוניין לרווח את הבית ולכל מי שזקוק לחלל אחסון נוסף ונגיש.