מה שלא נכנס דרך הראש – נכנס דרך הרגליים!

מה שלא נכנס דרך הראש – נכנס דרך הרגליים!

כמו שאנחנו יודעים, הקלישאה מלמדת שמוטב לנו למות על הרגליים מאשר לחיות על הברכיים, מה שאומר, שעלינו להקפיד על כך שהרגליים שלנו יהיו חזקות ובריאות, שכן הן אמורות להוביל אותנו במהלך הדרך אל כל מקום אליו נרצה להגיע. 

בשביל שנוכל לשמור על הרגליים שלנו בריאות וחזקות, הרי ניתן להיעזר במקרים מסוימים במדרסים אשר נועדו להקל על ההליכה וכן על היציבות שלנו. בשביל להשתמש באותם מדרסים, עלינו לדעת אל מי לפנות וכיצד הוא יכול לייצר עבורנו את המוצר הנכון, בהתאם לגודל הרגל ובהתאם לצרכים שלה. 

מדרסים אורטופדים, אם נרצה, מיועדות להשאיר את הרגליים שלנו על הקרקע, לא במובן המטאפורי ולא במובן המנטאלי, אלא במובן הפיזי, הם יאפשרו לנו ללכת בצורה נכונה, בריאה וטובה, ולתת לרגליים שלנו להוביל אותנו אל המקומות שאנחנו צריכים וחולמים להגיע. בדיוק כמו שנקנה זוג נעליים שיתאים לרגליים ולא גדולות או קטנות יותר, כך אנחנו גם צריכים לקנות מדרסים שיכולים להתאים באופן ספציפי, באופן מדויק למבנה ולגודל הרגליים שלנו. אנחנו צריכים לזכור, רק אם שתי הרגליים נעזרות במדרסים תואמים ואיכותיים, הרי שבאמת נצליח להגיע לאן שאנחנו רוצים, בצורה אמיתית וטובה. 

לפני שנסביר כיצד אנחנו יכולים לרכוש מדרסים אורטופדיים שיכולים להתאים לנו, צריך לזכור עוד היבט משמעותי בתהליך הבחירה והשימוש במדרסים מתאימים. אומנם בעולם התיאטרון נהוג לומר, שעלינו "לשבור רגל" כאות הצלחה, אבל בכל מה שקשור ליום יום, להליכה, ריצה, עבודה, זו בהחלט לא המטרה שלנו. אנחנו צריכים לקוות ולצפות, שהמדרסים יאפשרו לנו ליהנות מרגליים בריאות וחזקות, כך שנוכל ללכת, לעבוד, לרוץ, בצורה סדירה, מדי יום. 

השליטה היא בידיכם, רק אתם יכולים להחליט שאתם קמים על הרגליים

על מנת לקום על הרגליים כמו שאומרים ולהתחיל ללכת בצורה סדירה, עליכם לפנות אל מכון אורתופדי מקצועי אשר ידע לאבחן את מצב כפות הרגליים, ידע לבחון מה בדיוק יוכל לעזור לכם, ובהתאם לכך לספק לכם מדרסים מתאימים. כמובן שתצטרכו לבחון אותם, בטרם תתחילו להשתמש בהם בצורה סדירה. 

חשוב לציין, יש מקומות שמוכרים מדרסים רגילים, כלומר כאלה שאין מותאמים ספציפית לכף הרגל של המטופל. אלה מדרסים לא מתאימים ולא מקצועיים, לכן מוטב לא להשתמש בהם. אפילו אם זה יותר זול ויותר פשוט לרכוש אותם, הרי כמו שכל רגל צריכה את הנעל שלה, כך כל רגל זקוקה למדרס שלה. אחרת פשוט תגרמו נזק הרבה יותר משמעותי, דבר שאתם עלולים להתמודד איתו בעתיד. 

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם כאבים בכף הרגל, זה לא להפסיק ללכת או לרוץ, וזה לא להפסיק לנסות להגיע לאן שאתם רוצים, אלא פשוט להיעזר במדרסים המתאימים לשם כך, מדרסים מקצועיים ואיכותיים.