יוסי מנעולים – פורץ מנעולים מוסמך

יוסי מנעולים היא חברה לשירותי מנעולנות ופריצת מנעולים אשר מספקת שירותים בפריסה רחבה באזור המרכז והשפלה ומתמחה במתן שירותי פריצת דלתות ומנעולים מכל סוג לציבור הרחב. החברה מספקת שירות ללקוחות עשרים וארבע שעות ביממה ושבעה ימי עבודה בשבוע – כפי שבדרך כלל מצופה מפורצי מנעולים כי אנשים עלולים להיתקע מחוץ לבית או כלי הרכב שלהם בכל שעה.

כחברה גדולה, אמינה ומכובדת הנחשבת למובילה בתחום שירותי פריצת המנעולים במדינת ישראל, יוסי מנעולים מתחייבת מול לקוחותיה והציבור לכך שתהיה הגעה של איש מקצוע לפריצת המנעול בתוך חצי שעה מרגע הקריאה והזמנת השירות, בכל ימות השבוע או שעות היממה.

חשוב לשים לב לכך שלחברה יש רישיון מיוחד לעיסוק בתחום פריצת המנעולים מטעם משטרת ישראל. זהו איננו עניין של מה בכך שכדאי למישהו להקל בו ראש, להיפך – כאשר מנסים להחליט איזה פורץ מנעולים כדאי לקחת כדי לסמוך עליו עם פריצת המנעול בבית או ברכב שלכם, אתם חייבים להקפיד להיות כמה שיותר זהירים. לצער כולנו, במציאות החיים במדינת ישראל זה שקם מישהו ומכריז על עצמו בתור פורץ מנעולים מקצועי במודעות פרסומת, לא אומר שהוא באמת אכן מנעולן מקצועי ומוסמך כפי שהוא אומר.

מדוע יוסי מנעולים נחשבת חברה אמינה לפריצת מנעולים?

מנעולן מקצועי צריך להיות איש מקצוע מוסמך ומפוקח, אשר למד את הנושא בקורס מנעולנים רשמי ומסודר המפוקח על ידי רשויות החוק של מדינת ישראל, מדובר למעשה על קורסים מיוחדים הפועלים בכפוף לסמכות פיקוח של משרד העבודה והרווחה, כך היה בעבר,  או משרד המסחר והתעשייה (הידוע גם בתור משרד התמ"ת בימינו). כל המועמדים ללמוד קורסים כאלה אשר למעשה מבקשים לפתח קריירה בתור מנעולנים חייבים לעבור בדיקת עבר קפדנית לחשוף את הרקע הפלילי שלהם בפיקוח של משטרת ישראל. פורצי מנעולים מוסמכים – כמו אנשי הצוות של יוסי מנעולים – חייבים להציג תעודת יושר שהיא הוכחה לכך שאין להם עבר פלילי וכי הם אינם נחשבים חשודים על ידי משטרת ישראל בקשר עם ביצוע פשע כזה או אחר. רק אם הצלחתם לעבור קורס מסוג זה הכרוך בבדיקה כזאת תוכלו לקבל הסמכה לעסוק בפריצת מנעולים בישראל. 

יוסי מנעולים הוא איש מקצוע מוסמך, כך שמבחינתכם תוכלו לדעת כי אפשר לסמוך עליו בעניין המנעול שלכם. שימו לב שלדעת רבים שהתנסו בתחום אולי לא תמיד מספיק רק לעשות בדיקות רקע רגילות והשוואת מחירים כאשר מדובר על פורץ מנעולים שלמעשה – גם אם לא נעים לחשוב על כך – הוא בעצם עלול לנצל את האפשרות וליצור עבור עצמו שיכפול של מפתח המנעול החדש שהוא מתקין בדלת שלכם ולמכור אותו לגורמי עולם תחתון שעלולים לפרוץ אל הבית שלכם ולקחת את הרכוש והכסף היקרים לכם.

לכן תרצו לבדוק שיש לפורץ המנעולים גם תעודת מנעולן רשמית וגם האישורים הנדרשים מטעם משטרת ישראל וכמובן שבחברת יוסי מנעולים תמצאו את כל ההיתרים והאישורים הנדרשים על פי חוק לספק שירותי פריצת מנעולים בישראל – בפיקוח הצמוד הנדרש מטעם משטרת ישראל וגורמי שמירת החוק.

המלצה חשובה המיוחד בתחום זה היא: לא כדאי לכם לחכות לרגע האחרון שבו כבר נתקע לכם המנעול כדי להזמין את השירותים של יוסי מנעולים – ברוב המקרים מתחילות בדלתות ובמנעולים כל מיני בעיות כמו חריקות ותקלות קטנות כאשר ניתן עדיין לפתוח את הדלת – אבל בסופו של דבר יגיע יום שבו הבעיות יחריפו ואז חס וחלילה תיתקעו מחוץ לבית.