עידן הקורונה: עלייה בביקוש לחימום תת רצפתי

עידן הקורונה: עלייה בביקוש לחימום תת רצפתי

אז מה הקשר בין חימום תת רצפתי לקורונה? המגיפה שנחתה עלינו הביאה עימה צורך מובהק למציאת פתרונות חלופיים והסתגלות למצב שעוד לא הכרנו. החום המופק מן הרצפה והעולה כלפי מעלה, מתפשט בצורה אחידה בכל רחבי הבית, נחשב לבריא ואיכותי יותר בהשוואה לשיטות חימום אחרות.

נוכח העבודה שענף הנדל"ן נחשב לתחום יציב יותר, בקשותיו של הציבור לבניית דירות חדשות הלכו וצברו תאוצה. למרות התקנות וההגבלות החדשות שפגעו במעט בנדל"ן, הענף הוגדר כחיוני, השיפוצים ובניית הבתים החדשים נמשכו ואיתם גם העלייה בביקוש להתקנת מערכות חימום תת רצפתי. 

בשנים האחרונות ובתקופה זו בפרט, אנו עדים כי מרבית מערכות החימום המותקנות הן בבתים החדשים והן בבתים המשופצים הנן מערכות חימום על בסיס מים. בנוסף לכך, מערכת חימום רצפתי הפועלת באמצעות משאבת חום, מאופיינת כמערכת החימום האפקטיבית, היעילה והחסכונית ביותר לחימום הבית. 

יש לציין כי את התקנת המערכת יש לקחת בחשבון כחלק מתכנון הבית החדש, או לחלופין בעת שיפוץ מסיבי שיכלול גם את הרמת הריצוף הקיים.

יתרונות מערכת החימום תת רצפתי

  • חסכונית בחשמל – מערכת חימום הפועלת על בסיס משאבת חום, מאופיינת בצריכת אנרגיה ועלויות השימוש הנמוכות באופן מובהק בהשוואה לשיטות חימום אחרות. 
  • חימום אחיד – החום המופק והעולה כלפי מעלה מתפשט בצורה טבעית, אחידה ונעימה בכל הבית.
  • בטיחותית – מערכת הצינורות המותקנת מתחת לריצוף הבית, אינה גלויה ואין כל אפשרות לבוא במגע עמה. על כן, ניתן להתהלך יחפים או לשבת עליה ללא כל חשש.
  • שינוי הטמפרטורה – מומלץ על התקנת רכיבי תרמוסטט בכל חדר או אזור בנפרד בכדי שתוכלו לווסת ולכוון את הטמפרטורה בהתאם לתחושתכם והרגשתכם האישית.
  • ללא חשש מנזילות או דליפות – צנרת החימום היא מערכת סגורה, המותקנת כיחידה אחת שלמה. לכל אורך שלבי ההתקנה מתבצעות בדיקות קפדניות בכדי להבטיח את שלמותה של הצנרת.
  • שמירה על אסתטיקה – עם התקנת מערכת החימום התת רצפתי, אין צורך בהתקנה או בתליית גופי חימום נוספים, תוכלו לעצב את פנים הבית לפי ראות עיניכם ללא הצורך בשמירת מקום עתידי לאמצעי חימום נוספים.

לסיכום

בזכות הדירות במחירי מבצע, תנאי התשלום הנוחים וכן גם מכירות החיסול אנו עדים לעליית הביקוש למערכות חימום תת רצפתי בקרב ענף השיפוצים ובניית בתים חדשים בפרט.

מערכות החימום תת רצפתי נחשבות לפתרון החימום האולטימטיבי לחימום הבית. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת תוכלו להנות מחימום אחיד וחסכוני להרגשה טבעית ונעימה בכל רחבי הבית.

חברת ניו אנרג'י ישראל, הנה חברה המתמחה בהתקנת מערכות חימום תת רצפתי על בסיס מים. עם למעלה מ30 שנות ניסיון בניהול, תכנון וביצוע פרויקטים מהמגזר הפרטי ועד המוסדי.