כל מה שרציתם לדעת על טבעות אירוסין

כל מה שרציתם לדעת על טבעות אירוסין

טבעות אירוסין הן טבעות אשר קונה הגבר לבחירת ליבו בעת הצעת נישואין. המנהג של הצעת נישואין וקניית טבעת אירוסין אינם מנהג יהודי, אך כיום גם בנות ישראל אימצו זאת. למעשה קניית טבעת אירוסין היא מנהג שעבר במשך דורות במהלך תקופות שונות בהיסטוריה במדינות שונות בעולם והוא נהוג כיום גם בישראל.

מגוון רחב של עיצובים בענף טבעות האירוסין

נשים בכל העולם מחכות לרגע שהגבר שלהן יקנה להן את טבעת האירוסין ויציע להם להמשיך לדרך של חיים משותפים יחד. כיום לבחור טבעת אירוסין זה לא דבר פשוט עבור הגבר, עליו לקלוע לטעם של בחירת ליבו וזה לא פשוט בכלל. היום בענף התכשיטים טבעות אירוסין מגיעות בשלל עיצובים שונים ומגוונים וזה מקור הבלבול. מעצבי התכשיטים הבינו שטבעות אירוסין צריכות להיות איכותיות ומיוחדות לכל אישה באשר היא.

מציאת טבעת האירוסין הייחודית לנו

שוק טבעות האירוסין מתחדש בכל שנה ואנחנו כאן על מנת לעזור לך למצוא את הטבעת הייחודית. על מנת לעשות זאת עליך להכיר את סוגי הטבעות אשר קיימות. הטבעת הכי פשוטה נקראת הטבעת הקלאסית המאופיינת בקווים עדינים, קווים קלאסיים נקיים ויהלום מרכזי אחד. חישוק הטבעת עשוי לרוב מזהב והוא חלק ללא עיצוב. את הטבעות האלו ניתן לשדרג לסגנון נוסף כמו טבעת אירוסין מיוחדת  עם אבני צד, מדובר למעשה על טבעת אירוסין קלאסית אשר משובצת בצידיה ביהלומים או אבנים. סגנון נוסף אשר נפוץ מאוד בשנים האחרונות הוא טבעות אירוסין בסגנון היילו. אלו טבעות שלמעשה מעוטרות בהילה של יהלומים מסביב ליהלום הטבעת המרכזי וגם להן יש סגנונות שונים ועיצובים שונים ומגוונים. טבעות נוספות מיוחדות הן טבעות בחיתוך נסיכה. אלו טבעות אשר היהלום שלהם חתוך בצורת מרובע או מלבן ומרכז האור של היהלום יוצא מן המרכז כלפי חוץ, זה מה שמייחד את טבעות אלו. גם טבעות אירוסין מסוג זה יכולות להגיע עם אבני צד. סגנון נוסף של טבעות הן טבעות טוויסט אשר בהן היהלום המרכזי הוא כזה שעטוף בזרועות חישוק בצורת נחש. גם את הטבעות הללו ניתן לשבץ ביהלומים. למי שמחפשת סגנון קצת יותר עדין וקצת יותר סולידי יכולה ללכת על טבעות אירוסין עם יהלומים שקועים. בטבעת זו היהלום הוא לא חיצוני ולא נשען על מבנה גבוה, אלה סגור בתוך המתכת ואנו נראה רק את החלק השטוח שלו. טבעות אלו מגיעות במראה נקי, מאוד מוקפד ויש חשיבות גדולה מאוד לעבודה מדוייקת עם הזהב.