5 דברים שכדאי לדעת על האינסטגרם ואיך משיגים עוקבים 

5 דברים שכדאי לדעת על האינסטגרם ואיך משיגים עוקבים 

בעולם הרשתות החברתיות, צריכת התוכן הפכה למהירה הרבה יותר. וזה אומר שיש פחות זמן לקרוא תוכן כתוב, וקיימת דרישה גדולה יותר לתוכן ויזואלי כמו סרטון קצר או תמונה ששווה אלף לייקים, אם לא יותר. על הרעיון הזה מבוססת אחת הרשתות החברתיות המוצלחות יותר, הלוא היא רשת האינסטגרם. אם בתחילה חשבנו שמדובר ברשת לתיכוניסטים בלבד, הרי שהיום יותר ויותר עסקים מבינים את הכוח שלה. כך שאם גם לכם יש עסק ואתם מעוניינים לפתח אותו, זה הזמן לפנות לרשת המובילה ולהשיג כמה שיותר כותבים. 

5 דברים שכל בעל עסק צריך לדעת על האינסטגרם

מבולבלים מכמויות המידע שעובר באינסטגרם? בואו נעשה קצת סדר:

  1. היו קלילים – רשת האינסטגרם פתוחה לכולם והגולשים שלה מחפשים תוכן קליל ומעניין. זכרו שאתם לא בפגישת עבודה או עסקים, ולכן לא מומלץ להעלות תכנים רציניים כל הזמן. ההיפך הוא הנכון. נצלו את האינסטגרם כדי לצאת קצת מהקווים, ולשתף את העוקבים ברגעים המצחיקים והמרתקים שלכם. לדוגמה, עובד שלכם נרדם באמצע ישיבה חשובה? צלמו אותו והעלו לאינסטגרם כנקמה קטנה. 
  2. בלי הרבה מלל וחפירות – כפי שנאמר מקודם, ברשת האינסטגרם מדברים בעיקר בתמונות. כך שכדאי להשתמש בתיאורים קצרים (רצוי שיכללו גם מילות מפתח שאתם רוצים לקדם), ובתמונות מרהיבות. למעשה, תוכלו ליצור סיפור בהמשכים וליצור מתח בקרב העוקבים, והכול תוך שימוש בתמונות וסרטונים קצרים. 
  3. מקבלים חשיפה גבוהה – אם אתם מנתבים את העוקבים לכיוון הנכון ומפרסמים פוסטים בתדירות גבוהה, תוכלו להגיע לחשיפה גבוהה ולפרסם את העסק שלכם. ויש עוד דבר שאפשר לעשות, ועליו נדבר עוד מעט. 
  4. כולם נמצאים באינסטגרם – הרשת החברתית הזו צומחת בקצב מהיר במיוחד. כך שגם אם מסיבה כלשהי אין לכם עמוד פייסבוק עסקי, עמוד האינסטגרם שלכם יעשה את העבודה. 
  5. השתמשו בהאשטגים – השתמשו בתגיות רלוונטיות בפוסטים שלכם. כך שגם משתמשים שאינם עוקבים אחריכם, אך מתעניינים בתחום שלכם, יוכלו להגיע לעמוד העסקי שלכם. 

הכול טוב ויפה, אבל צריך נקודת התחלה – לא?

וכאן בדיוק שירותי קניית עוקבים באינסטגרם נכנסים לתמונה. אם רק פתחתם את עמוד האינסטגרם שלכם או שאתם מיואשים כבר מלרדוף אחר עוקבים יומם וליל, קניית העוקבים תיתן לכם את הבוסט הראשונה. ברגע שתקנו כמה מאות עוקבים במחירים נוחים ואטרקטיביים, תראו מיד איך מצטרפים אליכם עוקבים חדשים. כי ברגע שהגולשים האחרים רואים שיש מספר רב של אנשים שעוקב אחריכם, הם מגלים עניין ורוצים להצטרף אליכם. כמובן, כאשר אתם קונים עוקבים, חשוב לוודא שמדובר במשתמשים אמיתיים ולא מזויפים, אחרת אתם עלולים להזיק לקידום העסק. מעבר לכך, לצד קניית עוקבים, תוכלו גם לרכוש לייקים, תגובות או צפיות בסרטוני יוטיוב. כל אלה יתנו לכם את הדחיפה הראשונית, כך שתוכלו להתקדם ולצעוד בדרך בטוחה אל ההצלחה שלכם. 

ממי קונים את העוקבים?

אנו בחברת דיגיטל בוסט מציעים לכם את עוקבים ישראלים אמיתיים במחירים זולים במיוחד. לצד שירותי רכישת לייקים ועוקבים, תוכלו להינות מליווי בתחום השיווק והפרסום לאורך כל הדרך. לדוגמה, אם מעולם לא פתחתם עמוד באינסטגרם, אנשי קרייאטיב מקצועיים יעשו לכם מייקאובר. כמו כן, תוכלו להינות משירות השייך לתחום הבינה המלאכותית, הלוא הוא הרובוט לאינסטגרם. מדובר בעובד של ממש שעושה עבורכם את כל העבודה השחורה. הוא שולח לייקים לעוקבים שלכם, לומד את קהל היעד כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר ועוד מגוון רחב של פעולות. 

רוצים לדעת עלינו עוד? בקרו אותנו באינסטוש והתרשמו מהשירותים ומהמחירים האטרקטיביים שאנחנו מציעים לכם.