לקראת בלאק פריידיי – התכשיטים ששווה לחכות להם

(קרדיט לתמונה – פנדורה ישראל)

לקראת בלאק פריידיי – התכשיטים ששווה לחכות להם

 

אחד הימים האהובים בשנה עומד להגיע אלינו – בלאק פריידי! יום הקניות האולטימטיבי עם מבצעים מסעירים שיעשו לכם חשק להתחדש. פירוש השם של החגיגה הוא in the black והוא מבוסס על כך שמנהלי חשבונות נהגו לסמן הכנסות בדיו שחור והוצאות בדיו אדום. כך או כך, יום השישי המתקיים בין חג ההודיה לחג המולד הפך ממסורת אמריקאית למנהג צרכני חובק עולם ונחשב לאחד מימי הקניות העמוסים בשנה. אם החלטתן לנצל את המומנטום ליצירת הופעה נחשקת ורכישת תכשיטים – יש לנו המלצות לתכשיטי פנדורה שאסור לפספס עם כל הטרנדים העכשוויים והאלמנטים הקלאסיים. 

הקסם של הצ'ארמס
אחד מסימני ההיכר של פנדורה הוא ללא ספק הצ'ארמס, התכשיט שמאפשר להמציא את הלוק כל פעם מחדש. ניתן לרכוש צמיד בסיס יפהפה ולהשחיל עליו כל פעם צ'ארמס אחר, חרוזים מסוגננים עם מגוון מוטיבים ייחודיים מלבבות ועד דמויות דיסני, אלמנטים מהטבע ואפילו קמעות, סמלים של ענפי ספורט ועוד. הצמידים עצמם איכותיים מאוד, בעלי סוג בטיחות לפתיחה פשוטה לצורך הכנסת הצ'ארמס ונעילה במפתח אחיזה. בקולקציות העכשוויות תוכלי לגלות צ'ארמס מיוחדים להפליא כמו נוצת הפיניקס ואילן יוחסין, כתר, לב החורף וצ'ארמר מוראנו גלטר מהמם.

עגילים – תלויים או צמודים? זו השאלה!
אין ספק שעגיל משדרג פלאים כל לוק ומקפיץ את ההופעה. את מוזמנת לבחור עגילים מחמיאים בין אם תלויים, ארוכים ודומיננטיים או צמודים ועדינים. עגילי החישוק בגדלים שונים מתקמבקים בגדול במגוון עיצובים מפתיעים ומרגשים לצד עגילים צמודים מכסף עם שיבוצים שונים של אבנים צבעוניות, עגילי הטיפה אף הם מככבים כמו תמיד. ניתן למצוא דגמים סימטריים וכאלה ששואבים השראה מחיק הטבע כמו בדוגמת עלים ופרחים ויש גם שילובים מעניינים כמו עגילי חישוק פתוחים. העגילים ברובם מכסף סטרלינג בצבעים שונים, חלקם משובצים בזירקוניה נוצצת להעצמת המראה.

מיקס אנד מאץ' בין שרשראות לתליונים
מצאנו את השידוך המושלם בשבילך – שרשרת כסף סטרלינג מרשימה עם אפשרות לבחירה של תליונים לריענון המראה לפי בקשתך. התליונים מגיעים בשלל צורות ועיצובים, בין אם אלה תליונים של פרחים, טיפות או מפתחות או לבבות ועד תליוני לוקט להם אפשר להוסיף מוצרי פטיט המתאימים לתליוני הלוקט המיוחדים של פנדורה – אלמנטים מקסימים כמו אותיות באנגלית מהם אפשר להרכיב שם או משפט אהוב או אלמנטים בהשראת חג המולד ודמויות מתוקות למיניהם. תליוני הלוקט של פנדורה הם למעשה תכשיטים הנפתחים במגוון גדלים ומתאימים גם לשרשרת וגם לצמיד. 

הפתעה מרשימה לאצבעות
אין כמו טבעת לשמח אותך בכל עונות השנה והבלאק פריידי הוא הזדמנות להרחיב את אוסף הטבעות שלך. בפנדורה מציעים לך טבעות דקות או טבעות סטייטמנט. הדקות עשויות מכסף סטרלינג או שיין במראה מינימליסטי מתוחכם להפליא בטקסטורות מרהיבות, בצורניות מפתיעה כמו זיגזג או חיבור בין לבבות, טיפות ועוד וטבעות סטייטמנט עשויות מכסף ומגיעות בשלל ווריאציות דוגמת זרקון לבן, חרציות נוצצות ובטבעות בקווים גיאומטריים. בנוסף להן, שלל טבעות רב מכר מבית היוצר של פנדורה כמו טבעת כסף פתוחה ועוד טבעות, בין אם מכסף סטרלינג או כסף סטרלינג בציפוי זהב K18. 

בבואך לבחור את תכשיטי הבלאק פריידי שלך חפשי את הטוטאלוק המושלם – תכשיטים שישלימו את עצמם או יתחברו ללוק האהוב שלך ולסגנון האישי מהחומרים האיכותיים בטאץ' הייחודי של פנדורה. להזמנה דרך האתר או בסניפים ותיהני גם ממבצעים מיוחדים של הבלאק פריידי כהזדמנות להעשיר את אוסף התכשיטים שברשותך. תתחדשי ותיהני לך ואל תפספסי כמובן את יום שישי השחור בפנדורה!