בלתי אפשרי – זה בחיים לא יעבוד

בלתי אפשרי?

המונח בלתי אפשרי הוא מונח שאנחנו שומעים המון בחיי היום יום, במאמר הזה אנחנו נדבר על "בלתי אפשרי" ונסביר למה למרות מה שאתם חושבים, זה אפשרי.

בלתי אפשרי הוא רק מונח גדול שנאמר מפי אנשים קטנים שהחליטו שקל יותר לחיות בעולם שניתן להם מאשר לחקור את הכוח שיש להם לשנות אותו.

בלתי אפשרי הוא פוטנציאל, הוא אתגר, תמיד יהיו אנשים שיגידו לכם שזה לא יעבוד, תמיד יהיו אנשים שיגידו לכם שאתם עושים טעות ולמה בעצם להסתכן אם אפשר ללכת על מה שבטוח, מה שמוכר, למה לנו לנסות בכלל? הם יגידו לכם שזה בלתי אפשרי והם יגידו לכם שרבים וטובים מכם ניסו ונכשלו, הם ינסו בכל כוחם לשכנע אותכם שאתם טועים, לשכנע אותכם לא לנסות בכלל.

פעם הבאה שמישהו אומר לכם "זה בלתי אפשרי" קחו בחשבון את הציטוטים הבאים:

"כל מה שהיה יכול להיות מומצא כבר הומצא." ממונה על משרד הפטנטים האמריקאי, 1899

"לטלפון יש יותר מדי מגרעות מכדי להיות אמצעי תקשורת." מנהל בחברת תקשורת הגדולה ביותר באותה תקופה, 1876

"אני חושב שיש שוק עולמי לאולי חמישה מחשבים." יושב ראש IBM, 1943

"מוזיקת גיטרה בדרך החוצה." חברת התקליטים שדחתה את החיפושיות, 1962

"100 מטר בפחות מ-10 שניות? לא בעולם שלנו."

"הסוס כאן כדי להישאר, אבל מכוניות הם סתם חידוש – שיגעון חולף." עצה מנשיא הבנק של עורך הדין של הנרי פורד, הוא התעלם מהעצה והשקיע 5,000$ דולר במניה של פורד, הוא מכר אותה מאוחר יותר ב-12.5 מליון דולר.

"זאת השטות הגדולה ביותר שעשינו. הפצצה הזאת לעולם לא תעבוד. ואני מדבר כמומחה לחומרי נפץ." אדמירל ויליאם ליהי כשנשאל מה דעתו על פרויקט האטום.

"מכונות תעופה שכבדות מהאוויר הן בלתי אפשריות." לורד קלבין, 1895 מתמטיקאי בריטי

בפעם הבאה שתגידו על משהו שהוא בלתי אפשרי או שיגידו לכם שמשהו הוא בלתי אפשרי, תזכרו באנשים האלה, גם הם היו בטוחים שזה בלתי אפשרי, עד שזה קרה.

"החלום של אתמול הוא התקווה של היום והמציאות של מחר"

בלתי אפשרי